نخست وزیر عراق آمادگی‌اش را برای برآورده کردن خواسته‌های نیروهای داوطلب مردمی اعلام کرد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اینترنتی خبری نهرین نت؛ نخست وزیر عراق آمادگی‌اش را برای برآورده کردن خواسته‌های نیروهای داوطلب مردمی اعلام کرد.

پایگاه اینترنتی خبری نهرین نت عراق با اعلام این خبر افزود حیدر العبادی در پی هشدارهای اخیر مراجع درباره لزوم حمایت از نیروهای داوطلب مردمی در جنگ با گروهک تروریستی داعش ، با شماری از فرماندهان نیروهای مردمی  دیدار کرد.

نخست وزیر عراق در این دیدار بر لزوم بهره برداری از تجربه نیروهای داوطلب مردمی و ارتقای آنها تأکید کرد و گفت دولت برای برآورده کردن خواسته های نیروهای مردمی آمادگی دارد زیرا نقش بزرگ و همچنین پایداری آنان به پیروزیهای به دست آمده کمک کرده است.

رادیو صدای عراق به نقل از دفتر نخست وزیر  عراق اعلام کرد العبادی  شماری از رهبران وعناصر نیروهای داوطلب مردمی را که با شبکه های تروریستی می‌جنگند به حضور پذیرفت.

دفتر نخست وزیری عراق افزود العبادی در این دیدار به اقدامات و نیازهای نیروهای  داوطلب مردمی و هماهنگی بین آنان و نیروهای امنیتی برای عقب راندن باندهای تروریستی داعش گوش کرده است. 

العبادی تأکید کرد از تجربه نیروهای مردمی و نقش آنان در شکست دشمن باید برای برقراری امنیت در کشور بهره برداری شود زیرا ستون فقرات نیروهای امنیتی در جنگ با داعش هستند. 

وی گفت اگر تلاشهای همگان در جنگ با تلاشهای تروریستی منسجو شود پیروزی به خواست خدا بر این باندها نزدیک است.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار