"فلیپ هاموند"؛ وزیر امور خارجه انگلیس با "ایاد علاوی"؛ معاون رئیس‌ جمهور عراق در لندن دیدار کرد و دو طرف در خصوص راه‌های سرکوب گروه تروریستی داعش رایزنی کردند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران ؛"فلیپ هاموند"؛ وزیر امور خارجه انگلیس با "ایاد علاوی"؛ معاون رئیس‌ جمهور عراق در لندن دیدار کرد و دو طرف در خصوص راه‌های سرکوب گروه تروریستی داعش رایزنی کردند.

هاموند گفت: دولت عراق نقش به سزایی در مبارزه با داعش دارد.

 فیلیپ هاموند دوشنبه پس از دیدار با ایاد علاوی در بیانیه‌ای مطبوعاتی اعلام کرد: با علاوی بر سر ضرورت هماهنگی تلاش‌های جامعه بین‌المللی و به کارگیری از همه امکانات و ساز و کارهای انسانی، دیپلماتیک و نظامی برای شکست دادن این گروه تروریستی به توافق رسیده‌ایم.

هاموند افزود: گروه تروریستی داعش اقدامات وحشیانه‌ای مرتکب می‌شود که آخرین مورد آن به اواخر هفته گذشته برمی‌گردد که اقدام به قتل آلن هنینگ امدادگر انگلیسی کرد.

وزیر امور خارجه انگلیس ابراز امیدواری کرد عراق در سایه دموکراسی و حاکمیت بتواند داعش را سرکوب و ثبات و امنیت را به سراسر این کشور بازگرداند.

وی تأکید کرد: دولت جدید عراق که اخیرا تشکیل شده است، مسئول تحقق خواسته‌های مشروع همه طیف‌های جامعه عراق است و عراقی‌ها باید برای مبارزه با افراط ‌گرایی و تروریسم متحد شوند.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار