حیدری تعامل و گفتگو را بهترین راه دستیابی به هدف و رفع مشکلات حوزه پرستاری عنوان کرد.

به گزارش گروه علمی باشگاه خبرنگاران به نقل از وبدا؛ دکتر عباس حیدری عضو شورای عالی نظام پرستاری کشور با اشاره به اینکه وزیر بهداشت نسبت به رفع مشکلات پرستاران دغدغه داشته و دیدگاه مثبت و دلسوزانه‌ای در این زمینه دارد اظهار داشت: شورای عالی نظام پرستاری تا کنون سه جلسه را با حضور وزیر بهداشت برگزار کرده است که در تمامی جلسات رفع مشکلات پرستاران یکی از دغدغه‌های اصلی در این نشست‌ها بود. 

وی گفت: خواسته‌های منطقی جامعه پرستاری با همت ویژه شخص وزیر بهداشت در توزیع عادلانه منابع و اجرای قوانین مصوب تحقق می‌یابد. 

عضو سازمان نظام پرستاری مشهد با اشاره به اینکه انجام اقدامات احساسی همراه با تنش و تقابل مشکلی را از حوزه پرستاری مرتفع نمی‌کند به جامعه پرستاری توصیه کرد: دغدغه‌های حرفه‌ای خود را از مسیر قانونی و اداری مرتفع کنند. 

دکتر حیدری با اشاره به اینکه برنامه تحول نظام سلامت یکی از طرحهای مورد تایید مسئولان عالی رتبه کشور و همچنین جامعه پرستاری است اظهار داشت: نتایج این برنامه به طور حتم به نفع مردم و سلامت جامعه خواهد بود. 

وی در پایان خاطر نشان کرد: به طور حتم توجه بیشتر به جامعه پرستاری و رفع دغدغه‌های آنان در ‌‌نهایت به ارتقاء سلامت جامعه و به نفع مردم خواهد بود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.