کارگردان فیلم سینمایی "نهنگ عنبر"گفت:"نهنگ عنبر" فیلم شاد و مفرحی است که استقبال فوق‌العاده‌ای از آن‌ خواهد شد.

"سامان مقدم" کارگردان فیلم سینمایی "نهنگ عنبر" در گفتگو با خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران درخصوص این اثر گفت:"نهنگ عنبر"زندگی پر فراز و نشیب شخصیت "ار‍‍ژنگ صنوبر" را در زمان حال  که 50 سال سن دارد به تصویر می‌کشد و در واقع زندگی این شخصیت از سال 1343 تا به امروز در این اثر مرور خواهد شد.

وی درخصوص شباهت این اثر با کارهای قبلی‌اش عنوان کرد:"نهنگ عنبر" کاملا بی‌شباهت به تمامی کارهای قبلی من است اما شاید به لحاظ فضای مفرحی که دارد کمی شبیه به فیلم "مکث" من باشد.

مقدم بیان کرد: "نهنگ عنبر" کار مفرح و طنزی است و فکر می کنم استقبال فوق‌العاده‌ای از ْآن خواهد شد.

مقدم ادامه داد: حدود 6 روز از شروع کار می‌گذرد و 50 روز دیگر از تصویربرداری کار باقی مانده بخش عمده ای از این اثر در تهران می‌گذرد ولی به دلیل اینکه باید دوران مختلف از سال 1343 تا زمان کنونی را به تصویر بکشیم بنابراین با توجه به تغییر شکل تهران بازسازی، دکور، صحنه و جلوه های بعدی کار را خیلی سخت و پیچیده می‌کند.

وی افزود: بخشی از کار در استانبول ترکیه می گذرد و بعد از پایان تصویربرداری لوکیشن های تهران، به استانبول خواهیم رفت.

وی در خصوص بازیگران این اثر اظهار داشت: رضا عطاران نقش اصلی این اثر را در کنار مهناز افشار، ویشکا آسایش، هانیه توسلی، رضا ناجی و امیر حسین رستمی ایفا نقش می‌کند.

"مقدم" درخصوص بازدید محمد احسانی معاون آثار سینمایی و سمعی بصری سازمان سینمایی از پشت صحنه اثرش و سایر آثار در حال تولید اظهار داشت: "محمد احسانی" را جدا از سمت امروزش بسیار دوست دارم، وی از مدیران موفق است که بعد از یک دوره یاس و ناامیدی با ورود خودش و دوستانش  فضا را کاملا تغییر داد.

مقدم ادامه داد:حالمان خوب است و به آینده امید داریم و اساسا این بازدیدها فاصله بین سینما گران و مسئولان را کم می‌کند.

وی تصریح کرد: احترام موجود در بین سینما گران و اهالی سینما بسیار خوب است و باید متقابل باشد و ما سینما‌گران هم این رابطه را داریم.

گفتنی است: "سامان مقدم" فیلم سینمایی "نهنگ عنبر" را برای سی و سومین جشنواره فجر می سازد.

انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار