معاون جامعه مدرسین گفت : حمایت از ایثارگران عمل به اسلام بوده و دشمن سعی در ایجاد زاویه بین نظام و مردم دارد

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ،جوان حضرت  آیت‎الله حسینی بوشهری، در دیدار با حجت‎الاسلام والمسلمین شهیدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور، با تقدیر از فعالیت‎های این بنیاد در حمایت از خانواده‎های ایثارگران،گفت : کسی وقت خود را صرف خدمت‎رسانی به این خانواده‎های معظم کند توفیق بسیار گرانسنگی است.

وی تصریح کرد : در حقیقت حمایت از این خانواده‎ها و ایثارگران عمل به فرموده قرآن و پیامبر و اهل بیت(ع) است و در این خصوص تاکیدات فراوانی شده است.

آیت الله حسینی بوشهری افزود: دشمنان سعی می‎کنند بین  مردم  و نظام زاویه ایجاد کنند و این زاویه بسیار خطرناک است و قطعا اگر جوانان  را از ما بگیرند آفات بسیاری را ایجاد خواهد کرد.

معاون جامعه مدرسین عنوان کرد : هیچ کس بهتر از خانواد‎ه‎های شهدا و ایثارگران نمی‎توان این مسیر پرنور را دنبال کند و قطعا تک تک این خانواده‎ها نقش بسیار مهمی در ترویج فرهنگ ولایت و شهادت است.

وی تصریح کرد: خوشبختانه بنیاد شهید فعالیت‎های بسیار خوبی در زمینه توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دارند و حوزه علمیه نیز در بخش معاونت امور طلاب بخشی را در زمینه ایثارگران ایجاد کرده و در این زمینه به خدمت رسانی می‎پردازد.

معاون جامعه مدرسین اظهار داشت: تولید دانشنامه مرتبط با شهدا از جمله فعالیت‏هایی است که در این زمینه در حال انجام است و خوشبختانه حوزه علمیه نگاه ویژه و خاصی به خانواده‎های شهدا و فرزندان شهیدی که در این حوزه تحصیل می‎کنند دارد.

حضرت ایت الله حسینی بوشهری در پایان خاطر نشان کرد : سرزدن به خانواده‎های شهدا به انسان آرامش می‎دهد و ما نیز در این زمینه هر کاری از دستمان بر بیاید انجام می‎دهیم؛ زیرا حوزه خود پیشگام این عرصه است و بزرگان روحانیت در دوران‎های گذشته بودند که با نثار جان خود این مسیر را ایجاد کردند.

انتهای پیام/
برچسب ها: دشمنان ، جدایی ، نظام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار