اصفهان؛

تشییع شهید گمنام دفاع مقدس در ملک شهر با محوریت ستاد امر به معروف و نهی از منکر

با محوریت ستاد امر به معروف و نهی از منکر منطقه 12 شهرستان اصفهان و با حضور گروههای مختلف مردمی و دسته جات عزادران سیدالشهداء پیکر شهید گمنام دفاع مقدس در ملک شهر اصفهان تشییع شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران اصفهان رئیس ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر منطقه 12 اصفهان گفت: با محوریت ستاد امر به معروف و نهی از منکر منطقه 12 شهرستان اصفهان و با هدف تجدید میثاق با شهداء ، توسعه و ضرورت ترویج فریضه امر به معروف و نهی از منکردر جامعه 5 آبانماه در منطقه 12اصفهان شهید گمنام دفاع مقدس تشییع شد.

حجت الاسلام محمد امیرخانیان تاکید کرد: در راستای پاسخگویی به تهمت‌ها و شایعات اخیرمبنی برانتصاب حوادث اسید پاشی به گروههای آمران به معروف و ناهیان ازمنکر و با هدف آشنایی مردم با فرهنگ ایثار و شهادت پیکریک شهید گمنام که اخیرا درمناطق عملیاتی جنوب تفحص شده و برای شرکت درکنگره 2500 شهید نجف آباد به این شهرستان انتقال داده شده بود، برای تجدید بیعت دوباره مردم با آرمان‌های شهداء در ملک شهر اصفهان تشییع شد.

حجت الاسلام امیر خانیان ،اظهار داشت: در این مراسم که شهردارو فرماندهان انتظامی منطقه نیز حضور داشتند ، برنامه تشییع شهید از سوی ستاد امر به معروف منطقه 12 از ساعت4بعد ازظهرشروع شد و تا 9 شب ادامه یافت .

وی افزود: در این مراسم که کاروان آمران به معروف و ناهیان از منکر و دسته جات عزاداری ، پایگاههای بسیج و مردم حضور داشتند ، پیکیر شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس ابتدا در مسجد انسیه حوراء شهر نگین و بعد از نماز عشاء در مسجد الزهرا محله امیر عرب بر سر دستان مردم ولایتمدار این منطقه تشییع و مورد تکریم قرار گرفت.

وی بیان داشت: در این مراسم همچنین مردم منطقه با امضاء طوماری خواهان ترویج فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه شدند . 


انتهای پیام/ز

برچسب ها: اصفهان ، تشییع ، شهید ، گمنام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.