میزگرد سیاسی «نگاه دو» به تهیه کنندگی شهریار افشاری پور امشب، 7 آبان با دعوت از نمایندگان خانه ملت به بررسی اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی و مقابله با اثرات منفی کاهش قیمت نفت می پردازد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه دو، میزگرد سیاسی «نگاه دو» به تهیه کنندگی شهریار افشاری پور امشب، 7 آبان با دعوت از نمایندگان خانه ملت به بررسی اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی و مقابله با اثرات منفی کاهش قیمت نفت می پردازد.
 
بنابر این گزارش؛ افشاری پور در توضیح این خبر گفت: این برنامه امشب با حضور غلامرضا کاتب نماینده مردم گرمسار، آرادان و ایوانکی و جعفر قادری نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی روی آنتن می رود.
 
وی فلسفه وجودی ابلاغ سیاستهای اقتصاد مقاومتی را استحکام اقتصاد ایران در مقابل نوسانات اقتصادی در جهان دانست و افزود: اجرای درست اقتصاد مقاومتی و مقابله با اثرات منفی کاهش قیمت  طلای سیاه (نفت) در روزهای اخیر از موضوعاتی است که در میزگرد امروز مورد بحث و بررسی قرار می گیرند.
 
گاه دو کاری از گروه سیاسی شبکه دو سیماست، این برنامه گفتگو محور چهارشنبه هر هفته با اجرای امیراصلان‌خانی میهمان خانه مخاطبان شبکه دو می‌شود.


انتهای پیام/ اس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار