گوینده و ترانه سرا گفت: موسیقی‌های عاشقانه سوزناک، خواهان بیشتری دارند و برای موفقیت آثار اجتماعی باید از زبان دقیق، سبک و نحوه ارائه درست استفاده کرد.

فرزاد حسنی گوینده رادیو و ترانه سرا در گفتگو با خبرنگار موسیقی باشگاه خبرنگاران در خصوص تکراری شدن مضمون های ترانه های امروزی گفت:‌ ترانه این روزها به دلیل داشتن تنها مضمون‌های عاشقانه به تکرار کشیده‌ شده‌اند و شاعران کمتر از موضوعات اجتماعی و اوزان شعری جدید را تجربه می‌کنند.

وی افزود: امروزه عوامل تولید آهنگ رابطه نزدیکی با یکدیگر ندارند و اگر ترانه به صورت مستقیم و بر اساس ملودی گفته می‌شود، شعر وزن بهتر و موفقیت بیشتری خواهد داشت.

حسنی عنوان کرد:‌همیشه کار ترانه بر اساس مثلت آهنگساز، خواننده و ترانه سرا شکل می‌گیرد و اگر یکی از این سه ضلع خواهان تجربه جدیدی بوده و بقیه اعضا موافق این شرایط نباشند کارهای هر چند متفاوت نیز موفق نخواهند شد.

وی تصریح کرد:‌ عاشقانه‌های سوزناک همیشه خواهان بیشتری دارد و برای موفقیت آثار اجتماعی باید از زبان دقیق، سبک و نحوه ارائه درست استفاده کرد.

فرزاد حسنی در خصوص حس و حال آثار ویژه محرم نیز گفت: تا به  حال دو اثر برای این ایام از من منتشر شده است که یکی از آن‌ها آهنگ "حلالم کن" با صدای محمد علیزاده بوده است.

وی بیان کرد:‌همیشه نباید کارها سفارشی باشد بلکه برای برخی از آثار، باید خود فرد سفارش شده و مقبول درگاه و ساحت ائمه اطهار (ع) باشد تا بتوان برای این عزیزان ترانه‌ای در خور شأن آن ها نوشت.

وی اظهار داشت:‌در حال حاضر در حال مذاکره در مورد ترانه‌های دو مجموعه تلویزیونی و چند ترانه نیز برای آلبوم جدید محمد علیزاده هستم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار