رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور حضور موثر در چرخه اقتصادی جهنانی و ایجاد فضای رقابتی سالم میان آموزشگاه‌های آزادفنی و حرفه‌ای را از مزایای حضور موثر این آموزشگاه‌ها در عرصه بین المللی عنوان کرد.

کوروش پرند رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت:آموزشگاه‌های آزاد و فنی و حرفه‌ای در عرصه بین المللی حضوری موثر داشته‌اند که نتیجه تلاش‌های آن‌ها در این زمینه موجب شناساندن ظرفیت‌های فرهنگی، اجتماعی کشور به سایر کشورها و حضور موثر در چرخه اقتصاد جهانی و ایجاد فضای رقابتی سالم میان آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای شده است.

وی در ادامه به تشکیل میز کشور‌ها و سازمان‌ها در ستاد این سازمان اشاره و تصریح کرد: تاکنون 18 میز در حوزه‌ آفریقا، آسیا، کشورهای همسایه و سازمان‌ها و نهاد‌های بین المللی تشکیل شده است.

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور خاطرنشان کرد: از اقدامات دیگر سازمان آمزوش فنی و حرفه‌ای نیز می‌توان به برگزاری دوره‌ی آموزشی دو روزه در زمینه مدیریت آموزش فنی و حرفه‌ای با تاکید به آموزش‌های سیار و روستایی، الگوی نوین آبیاری، الگوی آموزشی بازار محور و نظام آموزش ترویج کشاورزی اشاره کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار