مدیر کل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش گفت: دانش آموزان‌، معلمان و دانشجو معلمان تا 15 دی ماه فرصت دارند از طریق مراکز آموزشی آثار خود را به استانها ارسال کنند.

 به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،مهدی علی اکبر زاده مدیر کل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش در نشست خبری امروز خود که پیرامون برنامه‌های هفته کتاب و کتابخوانی برگزار شد در خصوص پرسش مهر امسال گفت: دستور العمل پرسش مهر امسال در 11 رشته که شامل دوره‌های اول و دوم ابتدایی، اول و دوم متوسطه، معلمان و دانش معلمان کشور است تنظیم شده و به همه استانها ابلاغ گردید.

وی در ادامه افزود:طراحی پوستر نقاشی، کاریکاتور، عکس، مقاله پژوهشی، شعر، داستان کوتاه، فیلم کوتاه، سرود همگانی، نمایشنامه نویسی، و وبلاگ،رشته‌هایی هستند که دانش آموزان‌ و معلمان می‌توانند آثار خود را دراین زمینه ارائه دهند.

علی اکبر زاده اضافه کرد: دانش آموزان‌، معلمان و دانشجو معلمان فرصت دارند تا 15دی ماه آثار خود را از طریق مراکز آموزشی به استانها ارسال کنند.

مدیر کل فرهنگی هنری وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: امسال در برگزاری پرسش مهر دانش آموزی سازمان دانش آموزی به عنوان یکی از همکاران اجرایی این پروژه انجام وظیفه خواهد کرد همچنین
کلیه آثار پس از داوری در استانها تا 27 دی ماه به دبیر خانه مرکزی ارسال خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه داوری نهایی مرحله کشوری پرسش مهر تا پایان بهمن‌ماه انجام می‌شود افزود: پس از بهمن‌ ماه از تمامی دانش آموزان، معلمان و دانشجو معلمانی که موفق به کسب رتبه شدند دعوت به عمل آمده و برنامه‌ای در سطح ملی برای آنان برگزار خواهد شد.

علی اکبر زاده در پایان خاطر نشان کرد: ستاد مرکزی وزیر آموزش و پرورش به عنوان رئیس ستاد و معاون پرورشی و فرهنگی به عنوان قائم مقام رئیس ستاد فعالیت خواهند کرد که هم اکنون این ستاد در وزارت آموزش و پرورش تشکیل شده است.


انتهای پیام/

برچسب ها: فرهنگی ، هنری ، مهر ، استانها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار