نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد، اقتصاد مقاومتی را تنها راه مقابله با تحریم های دشمنان دانست.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد؛  

حجت الاسلام محمدعلی نکونام درخطبه های نماز جمعه این هفته در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) شهرکرد با اشاره به مذاکرات هسته ای گفت: حتی اگر تحریم های ظالمانه دشمن هم برداشته شود، دشمن توطئه و دسیسه دیگری نسبت به انقلاب و اسلام ناب محمدی اعمال خواهد کرد.

وی بر ضرورت نگاه جدی تری مسئولان به اقتصاد مقاومتی تأکید کرد و گفت: اقتصاد مقاومتی تنها راه مقابله با تحریم های دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

خطیب جمعه شهرکرد، به نقش مهم اقتصاد مقاومتی در بهره وری منابع و کیفیت تولید و مصرف اشاره کرد و خواستار توجه ویژه به این اصل که به عنوان یک اصل راهبردی در اقتصاد کشور از سوی مقام معظم رهبری ابلاغ گردیده، شد.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در ادامه با اشاره به سالروز تشکیل بسیج به فرمان حضرت امام خمینی (ره)‌ و هفته بسیج گفت: بسیج یک فرهنگ و انسجام همگانی متشکل از همه آحاد مردم در برابر توطئه های دشمن است تا در صف واحد مقابله با دشمن ایستادگی و مقاومت کنند.

حجت الاسلام نکونام، با گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی، و یادآوری آثار ارزشمند و ماندگار علامه طباطبایی (ره) به ویژه تفسیر المیزان، بر گسترش فرهنگ کتابخوانی در بین خانواده ها و اقشار جامعه تاکید کرد.

انتهاي پيام/ش/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.