مرجع تقلید شیعه با اشاره به اهميت توجه به مردم توسط مسئولان گفت: گاهی برخی مسئولان به اسم آزادی حرف‌های نيش‌داری می‌زنند، حال آنكه آزادی مردم در عمل به آموزه‌های دينی است.

به گزارش حوزه دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران، سردار محمدرضا نقدی، حجت‌الاسلام و المسلمین تویسرکانی و جمعی از مسئولان بسیج به مناسبت هفته بسیج با آیت‌‌الله سید محمدعلی علوی گرگانی در بیت وی دیدار کردند.
 
آیت‌الله علوی گرگانی ضمن تشکر از گزارش عملکرد بسیج اظهار داشت: گزارشی که سردار نقدی بیان کرد، مبشراتی بود که مایه مسرّت ما شد.
 
وی با اشاره به برخی گزارش‌هایی که کمتر از واقع عمل شده، بیان‌کرد: گاهی اوقات گزارش‌هایی بیان می‌شود که وقتی بررسی می‌کنیم درصد موفقیت‌ها کمتر از عمل واقعی است.
 
این مرجع تقلید گزارش بسیج را موفق دانست و تصریح کرد: آنچه از بسیج از بدو تشکیل تاکنون دیده‌ام آن است که بسیج در گفتار و رفتار موفق بوده است.
 
وی در ادامه به تعریف بسیج اشاره کرد و گفت: همان‌گونه که از عنوان بسیج پیداست، بسیج در همه طبقات و موضوعات جامعه فعال و موفق‌بوده و بسیج بسان خون در جامعه است که اگر حرکت داشته و زنده باشد، تمام جامعه نیز حیات دارند.
 
آیت‌الله العظمی علوی گرگانی با طرح این سؤال که برای حیات بسیج باید چه برنامه‌ای داشته باشیم، اظهار داشت: راه احیای جامعه امر به معروف و نهی از منکر است و بهترین کسانی که می‌توانند این فریضه را اجرا و پیدا کنند بسیجیان هستند، اگرچه این بار سنگین است اما از عهده بسیج بر می‌آید.
 
وی امر به معروف را موجب تقویت روح ولایت دانست و افزود: در صورتی‌که جامعه روشن و بصیر شود، منتظر اجرای اوامر ولی‌فقیه هستند، لذا باید جامعه را با مسائل دینی آگاه کرد.

مرجع تقلید شیعه در پايان با اشاره به اهميت توجه به مردم توسط مسئولان خاطرنشان کرد: گاهی برخی مسئولان به اسم آزادی حرف‌های نيش‌داری می‌زنند، حال آنكه آزادی مردم در عمل به آموزه‌های دينی است.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار