نمایش «چشم اندازی از روی پل» نوشته آرتور میلر در وست‌اند لندن روی صحنه رفت.

به گزارش حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران به نقل از سایت ایران تئاتر، این نمایش محصول گروه تئاتر یانگ ویک است و در آن مارک استرانگ نقش اصلی را بازی کرده و آیوو فان هووه آن را کارگردانی کرده است. ویژگی اصلی این اجرا طراحی صحنه مینیمال آن است و تقریباً هیچ دکور خاصی در این اجرا دیده نمی‌شود.
 
استرانگ که در دنیای سینما هم به اندازه تئاتر فعالیت دارد و امسال فیلم مهم «بازی تقلید» را روی پرده دارد، در این نمایش نقش ادی کاربون را بازی می‌کند. هم‌بازی‌های او در این نمایش، امون الیوت در نقش مارکو، فوب فاکس در نقش کاترین، مایکل گولد در نقش آلفیری، لوک نوریس در نقش رودولف و نیکلا واکر (بازیگر برنده جایزه تونی نمایش «ماجرای عجیب یک سگ در شب») در نقش بئاتریس هستند.
 
«چشم اندازی از روی پل» یکی از احساسی‌ترین کارهای میلر توصیف شده و داستانی ادی کاربون، باربر لنگرگاه بندر بروکلین است که به دختر جوانی به نام کاترین علاقه دارد. وقتی کاترین عاشق مهاجری تازه به شهر رسیده می‌شود، حسادت ادی به خشمی بدل می‌شود که سراسر وجودش را می‌گیرد و خودش، خانواده‌اش و دنیایش را زیرورو می‌کند.
 
این نمایش اولین بار سال 1955 میلادی روی صحنه رفت و بارها در سراسر دنیا اجرا داشته است و این اواخر سال 2010 هم روی صحنه رفت و اسکارلت جوهانسن و لیو شرایبر در آن نقش‌های اصلی را بازی می‌کردند.
 
آرتور میلر نمایشنامه‌نویس بزرگ معاصر آمریکایی بود که بیش از شش دهه فعالیت مستمر ادبی و هنری داشت. او با نوشتن «مرگ فروشنده» به شهرت رسید. «همه پسران من»، «ساحره سوزان»، «حادثه در ویشی» و «خاطره دو دوشنبه» و «ارکستر زنان آشویتس» از کارهای مهم او هستند.
 
«چشم اندازی از روی پل» فوریه (بهمن) 2015 روی صحنه می‌رود و دو ماه اجرا دارد. افتتاحیه این نمایش در سالن ویندهم برگزار می‌شود.
 
منبع: برادوی / 14 نوامبر


انتهای پیام/ اس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار