"سرتیپی" گفت: فیلم سینمایی "شکاف" به کارگردانی "کیارش اسدی‌زاده" مراحل پایانی صداگذاری را برای حضور در جشنواره فیلم فجر پشت سر می‌گذارد.

"علی سرتیپی" تهیه کننده سینما در گفتگو با خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت تولید فیلم سینمایی "شکاف" که قرار است در سی و سومین جشنواره فیلم فجر اکران شود گفت: فیلم سینمایی "شکاف" را که کیارش اسدزاده کارگردانی کرده و مراحل صداگذاری را پشت سر می‌گذارد و در روزهای آینده به اتمام می‌رسد و وارد مرحله موسیقی می‌شود.

وی در مورد اکران و موفقیت این فیلم در سی و سومین جشنواره فیلم فجر گفت: فکر می‌کنم با توجه به داستان فیلم و حضور بازیگران حرفه‌ای در جشنواره با موفقیت روبرو شود.

سرتیپی در خصوص هیئت انتخاب سی و سومین جشنواره فیلم فجر گفت: با وجود رسول صدر عاملی و احمد امینی فکر نمی‌کنم گروه نامناسبی برای بازبینی باشند و به نظر من این گروه هیئت انتخاب تاثیر مثبتی بر کیفیت جشنواره می‌گذارد.

به نظر من هیئت انتخاب شده از سوی رضاداد، گروه خنثی‌ای نیست و بهتر از آنها در ذهن من نیست.

گفتنی است فیلم سینمایی "شکاف" به روایت زوج جوانی است که ناخواسته برای مدت کوتاهی از فرزند دوست خود نگهداری می کنند، اما حادثه ای برای کودک باعث می‌شود که زندگی این زوج به بحران کشیده شود.

در این فیلم بازیگرانی چون هانیه توسلی، بابک حمیدیان، پارسا پیروفر و سحر دولتشاهی به ایفای نقش پرداخته‌اند.


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار