مهناز افشار گفت: "خانه سبز" در زمان خود توانست سطح سلیقه مردم را تغییر دهد و این مسئله با "عشق تعطیل نیست" دوباره تکرار می‌شود.

"مهناز افشار" ایفاگر نقش "نفس" در سریال "عشق تعطیل نیست" در گفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: برای اولین بار است که در یک مجموعه برای نمایش خانگی به ایفای نقش می‌پردازم و "عشق تعطیل نیست" اولین کار من در رسانه‌های خانگی است.
 
وی افزود: اولین سریال خود را در سال 75 بازی کردم و دیگر در مجموعه‌ای حاضر نشدم، تا الان که با تیم خوب "بیژن بیرنگ" کار می‌کنم.
 
ایفاگر نقش "نفس" با اشاره به طنز موقعیت این مجموعه، اظهار داشت: امیدوارم "عشق تعطیل نیست" کار خوبی شود، به هر حال وقتی بازی دو زوج هنری را دوست دارند، بهتر بود به احساس و عقیده آنان احترام گذاشت و آنان را باور کرد.
 
افشار با اشاره به ادبیات و داستان "عشق تعطیل نیست"، گفت: به جرات می‌گویم که ادبیات و داستان این سریال از موضوعات مرسوم این روزها بالاتر است و کار به نوعی شبیه به "خانه سبز" خواهد بود. به این دلیل که در آن زمان سلیقه مردم بالا رفته بود اما بعد از آن سریال متاسفانه برخی از آثار ساخته شده سلیقه مردم را تحت تاثیر قرار داد.
 
وی افزود: "عشق تعطیل نیست" دوباره سطح سلیقه مردم را تغییر می‌دهد و من به آنان توصیه می‌کنم که صبوری کنند و آن کار را ببینند.



"مهناز افشار" که در سال‌های گذشته و کارهای مختلف زوج هنری خوبی با "محمدرضا گلزار" را تشکیل داده‌ بودند در مورد کم کار کردن با وی گفت: به اجبار "محمدرضا گلزار" نتوانست چند سالی بازی کند و بسیاری از پیشنهاد‌هایی که به ما می‌شد را رد کردیم و متاسفانه فرصت بازی‌های بسیار از من و وی گرفته شد.
 
انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سعید خان
۱۵:۰۰ ۱۰ آذر ۱۳۹۳
باز این دوتا مسخره فیلم بازی کردن والاااااااا
آخرین اخبار