رئیس سازمان سینمایی نسبت به بی تفاوتی مسئولان در مقابل درخواست کمک او برای سینما انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران؛ حجت الله ایوبی رئیس سازمان سینمایی و معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم اختتامیه جشنواره سینما حقیقت گفت: سینما حقیقت سینمای فرهیخته است، وقتی سخنان کسانی را که از کشورهای دیگر آمده بودند شنیدم به سینمای ایران می بالم که با چه عظمتی جایگاه دارند.
 
وی افزود: جا دارد به خودمان ببالیم و این موفقیت را مدیون کسانی بدانیم که این قله های رفیع را برای ما ترسیم کرده و راه را برای جوانان هنر دوست و اهل سینما باز کرده اند.
 
وی با اشاره به "مرتضی ندایی" مستند ساز کشور که در حال حاضر به دلیل بیماری سرطان تحت معالجه است گفت: برای "مرتضی ندایی" عزیز آرزوی سلامتی دارم؛ باید بگویم که شما چهره سینمایی او را دیده اید و از خدماتی که در زمینه ادبیات و زبان فارسی به خصوص برای مردم تاجیک کرده است خبر چندانی ندارید.
 
رئیس سازمان سینمایی اظهار داشت: ما همیشه به داشته هایمان می بالیم اگر برای مقابله با آسیب های اجتماعی هزینه های زیادی صرف شود -که به حق است- باید برای این جوانان که امید ما هستند نیز هزینه شود.
 
معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه بیان کرد: من دست امیدم را به طرف همه مسئولان دراز کرده ام اما همچنان خالی مانده تا کسی بیاید و به سینما کمک کند.
 
وی با بیان این که کار سینما حقیقت، بیان حقیقت است گفت: تلخی زبان حقیقت ممکن است به مذاق همه خوش نیاید ولی شما در این عرصه حقایق را ثبت و ضبط می کنید و این حقیقت همیشه باقی می ماند حتی اگر ما نبینیم و نشنویم روزی روزگاری این حقیقت دیده و شنیده می شود. امیدواریم ما و شما بتوانیم از این استعداد جوان استفاده کنیم.
 
ایوبی با اشاره به سینمای هنر و تجربه گفت: این نوع سینما نیز تجربه خوبی بود که مخاطبان زیادی داشت و مردم علاقه مند به استقبال از آن بودند.
 
ایوبی با بیان این که مردم ما دوستدار شعر و ادب و فرهنگ هستند گفت: استقبال از این نوع سینما که به مستند نیز مشهور است وجود دارد؛ امیدواریم که فرصت و امکان بیشتر برای نمایش این فیلم ها پیش بیاید.
 
وی در پایان گفت: خوشحالم که جایزه شهید آوینی در این بخش گنجانده شده و این شهید بیشتر دیده شد.



درمراسم اختتامیه هشتمین جشنواره بین المللی سینما حقیقت؛
در مراسم اختتامیه هشتمین جشنواره سینما حقیقت مستند سازان کشور تقدیر شد و به برگزیدگان این جشنواره جوایزی اهدا شد.


در اختتامیه هشتمین جشنواره بین المللی سینما حقیقت؛
برگزیدگان جشنواره سینما حقیقت مشخص شدند.



انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار