برنامه «زنده باد زندگی» شبکه دو سیما سه شنبه شب میزبان جانبازی می شود که از زمان دفاع مقدس تا کنون جراحات و آسیب هایی سخت راتحمل کرده با این وجود باز هم در بخش تفحص شهدا فعالیت می‌کند.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران؛ برنامه «زنده باد زندگی» شبکه دو سیما سه شنبه شب میزبان جانبازی می شود که از زمان دفاع مقدس تا کنون جراحات و آسیب هایی سخت راتحمل کرده با این وجود باز هم در بخش تفحص شهدا فعالیت می کند.  

محمد تقی فروتنی که از زمان جنگ تحمیلی تا کنون از هفت ناحیه بدن دچار مجروحیت شده است و سه شنبه شب 18آذر ماه به همراه خانواده اش در برنامه «زنده باد زندگی» از ماجراهای تفحص شهدا می گوید.

فروتنی در عملیات خیبر در اولین مجروحیتش یک پایش را از زیر زانو از دست داده  و همچنین در عملیات مختلف زیر بار ترکش و تیر از نواحی دست و سر نیز مجروح می شود.

پس از جنگ نیز در حین تفحص شهدا و پاکسازی میدان مین توسط یک مین جهنده از ناحیه دو پا از بالای زانو مجروح می شود و دو دستش نیز ترکش خورده و شکل عادی خود را از دست می دهد.

وی اکنون دانشجوی کارشناسی ارشد روانشناسی بوده و هنوز هم با وجود درصد بالای جانبازی به ماموریت خطیر تفحص پیکر پاک شهدا و پاکسازی میادین مین می پردازد.

در بخش دیگری از همین برنامه  مهری سویزی مدرس دانشگاه نیز درباره نقش زن در خانواده و ملل معاصر گفتگو می کند.

برنامه «زنده باد زندگی» به تهیه کنندگی و اجرای محمد جعفر خسروی و کاری از گروه خانواده شبکه دو سیما می باشد که یکشنبه تا چهارشنبه ها ساعت 23:30 از این شبکه به روی آنتن می‌رود.


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار