نخستین نشست خبری اکران‌های مردمی جشنواره عمار در استان خراسان با حضور علیرضا دلبریان یکشنبه ساعت 10 صبح در مسجد کرامت مشهد برگزار می‌شود.

به گزارش حوزه سینما باشگاه خبرنگاران به نقل از عمارفیلم؛ نخستین نشست خبری اکران های مردمی جشنواره عمار در استان خراسان یکشنبه 23 آذرماه ساعت 10 صبح با حضور علیرضا دلبریان در مسجد کرامت مشهد برگزار می‌شود.

دبیرخانه جشنواره عمار خبر داد نخستین نشست خبری اکران های مردمی جشنواره عمار در استان خراسان یکشنبه 23 آذرماه ساعت 10 صبح با حضور علیرضا دلبریان در مسجد کرامت مشهد برگزار می شود.
 
بنابر این گزارش؛ احسان مینایی راد دبیر اجرایی استانی این جشنواره در استان خراسان گفت: نخستین نشست خبری پنجمین جشنواره مردمی فیلم عمار در استان خراسان با حضور علیرضا دلبریان از جانبازان و راویان دفاع مقدس، به عنوان دبیراکران های مردمی پنجمین جشنواره فیلم عمار در استان خراسان برگزار می شود.
 
وی افزود: با توجه به نقش تاریخی مسجد کرامت به عنوان مرکز فرماندهی انقلاب در مشهد و حضور مقام معظم رهبری در این مسجد در جهت تربیت نیروهای انقلابی و مبارز، تصمیم بر آن شد تا نشست اکران های مردمی در این مکان مقدس برگزار شود.
 
این نشست خبری یکشنبه 23 آذر ماه 93، رأس ساعت 10 صبح در مسجد کرامت مشهد واقع در چهارراه شهدا برگزار می‌شود.


انتهای پیام/ اس

برچسب ها: سینما ، انقلاب ، جشناره ، عمار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.