میکائیل شهرستانی گفت: بی‌ثباتی و نبود مدیریت به تئاتر صدمه زده است.

میکائیل شهرستانی کارگردان و بازیگر تئاتر و سینما در گفتگو با خبرنگار تئاتر باشگاه خبرنگاران در خصوص استعفای حسین طاهری گفت: در این مدتی که وی این مسئولیت را برعهده داشت گلی به سر تئاتر که نزد هیچ به گرفتاری‌های هنرمندها هم اضافه کرد و این بی‌ثباتی و نبود مدیریت به تئاتر صدمه وافری زده است.   
 
وی گفت: یکی از قراردادهای خود من که برای امضای آن حدود چندماه دوندگی کردم معلق مانده و امضا نشد و مبلغی که خرج کردم یک دهم آن هم به من مرجوع نشده است.  

شهرستانی ادامه داد: آیا با آمدن مدیریت بعدی کسی پاسخگو خواهد بود؟ آیا روشی که مدیران قبلی داشتند مدیران جدید هم پیاده می‌کنند؟ یا اینکه نه! تمام کسانی که در این مدت با طاهری قرارداد داشتند و قراردادشان امضاء شده با آمدن مدیر جدید به نتیجه می‌رسند و آیا تمهیداتی اتخاذ می‌شود که با انجام تعهدات انجمن هنرهای نمایشی پول آنها را برگردانیم.   
 
این کارگردان بیان کرد: باید کسی که در رأس این بی‌برنامگی‌ها است جوابگو باشد و قراردادها را طبق تعهدات امضا کند تا به نتیجه مطلوب برسیم و جوابگوی بازیگر، طراح، نویسنده و دیگر عوامل و خانواده خودمان باشیم.  

وی در ادامه اظهار داشت: حدود 3 ماه و در جلسات مختلف مسئله‌ی رسیدگی به تعهدات را مورد تجزیه و تحلیل قرار دادیم ولی کو گوش شنوا و مرد عمل. بهتر است مسئولین امر، انسانی رفتار کنند و با آبروی تئاتر بازی نکنند.   
 
این بازیگر عنوان کرد: ما قربانی علایق و وظایفی شدیم که خودمان طراح آن بودیم آیا جواب کسانی که با عشق کار می‌کنند این است؟

شهرستانی گفت: معضل اصلی این روزهای تئاتر بودجه است که باید تعلق بگیرد که تا کنون تعلق نگرفته است، ولی این باعث نمی‌شود که برای کارهای سفارشی مبالغ نزدیک به 400- 300 میلیون تومان هزینه شود و در مقابل سابقه و آبروی حرفه‌ای تعدادی دیگر زیر سوال برود.  

وی در پایان اضافه کرد: افرادی که نگرشی صادقانه و نگاه فرهنگی نسبت به مقوله هنر ندارند و با هدر دادن زمان  معضلی را به معضل دیگری اضافه نکنند.

انتهای پیام/ اس
 
برچسب ها: شهرستانی ، تئاتر ، بودجه ، نمایش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.