کاگردان "عزرائیل" گفت:‌ مشکل اصلی "حسین طاهری" نداشتن آشنایی با خانواده تئاتر بود.

مهرداد کوروش‌نیا، کارگردان تئاتر که نمایش "عزرائیل" را برای سی و سومین جشنواره تئاتر فجر دارد، در گفتگو با خبرنگار تئاتر باشگاه خبرنگاران در خصوص استعفای ناگهانی "حسین طاهری" مدیر مرکز هنرهای نمایشی گفت: طاهری در برخورد با افراد بسیار حسن نیت داشت، اما مشکل به دلیل تئاتری نبودن وی بوده؛ در واقع طاهری در بدنه تئاتر نبود و صدمه بیشتر را خودش دید.
 
وی در خصوص استعفای طاهری در روزهای نزدیک به سی و سومین جشنواره تئاتر فجر و مشکلات آن اظهار داشت: این که استعفای "طاهری" مشکلی در برگزاری جشنواره تئاتر فجر به وجود نیاورد، به درایت مرادخانی بستگی دارد.
 
این کارگردان گفت: ما در حال حاضر در شرایط بحرانی از نظر بودجه، سالن و بدهی‌های گذشته هستیم که حل این مشکلات به تدبیر دولت بستگی دارد.
 
کوروش‌نیا ادامه داد: در متن منتشر شده "حسین طاهری" یک یا دو بند به بحث بودجه پرداخته شده و می‌توان گفت: مشکل اصلی بحث بودجه نبوده و در واقع "قادر آشنا" هم با همین وضعیت بودجه و شایدم بدتر مدیریت کرد.
 
وی در پایان بیان کرد: امیدوارم مدیر بعدی آشنایی بیشتری با خانواده تئاتر و مشکلات آن داشته باشد و بتواند با سیاست مناسب و کمترین تنش با مشکلات این حوزه به خوبی کنار بیاید.


انتهای پیام/ اس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار