«علی آبان»، شاعر گفت: ما از برخی شاعرانی که از سفره نظام جمهوری اسلامی ایران ارتزاق کرده‌اند انتظار بی‌معرفتی نداشتیم.

علی آبان، شاعر در گفتگو با خبرنگار ادبیات باشگاه خبرنگاران، گفت: حمایت برخی از شاعران فتنه 88 و حتی سکوتشان نوعی بی معرفتی نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران بود.

وی عنوان کرد: حرکتی که در سال 88 اتفاق افتاد از طرف گروه‌های سه گانه‌ای بود که عده‌ای از آنها گمان می‌کردند باید برای حرکت جدیدی گام بردارند و گروه دوم هم به دلیل نبود شناخت و معرفت درونی نمی دانستند که پای در چه راهی گذاشته‌اند.

این شاعر افزود: گروه سوم، عده‌ای بودند که سال‌ها بر سر سفره نظام نشسته و از آن ارتزاق کرده بودند و اگر این سفره و عنایات مقام معظم رهبری نبود نامی از آن‌ها باقی نمی ماند.

آبان، ادامه داد: این عده نهایتا به امید سفره جدید‌تر و پررنگ‌تر قصد کناره‌گیری از سفره نظام جمهوری اسلامی ایران را داشتند و بی معرفتی کردند.

این شاعر در قالب توصیه‌ای خطاب به برخی از شاعرانی که در مقابل فتنه 88 سکوت اختیار کرده و یا از آن حمایت کرده‌اند، گفت: ای کاش این بی معرفتی را نمی کردید و به دنبال امیال زود گذر خود نمی‌رفتید.

آبان، خاطر نشان کرد: ما از برخی از شاعرانی که از سفره نظام جمهوری اسلامی ایران ارتزاق کرده‌اند انتظار بی معرفتی نداشیتم.

 
انتهای پیام/ اس
برچسب ها: علی آبان ، شاعر ، فتنه ، حماسه ، نهم دی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.