حمله تروریست های جبهه النصره وابسته به القاعده به دو شهرک نبل و الزهراء در استان حلب سوریه ناکام ماند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی المنار، نیروهای ارتش سوریه با کمک نیروهای مردمی 80 تروریست جبهه النصره را به هلاکت رساندند. این نیروها همچنین توانستند سه زره پوش جبهه النصره را منهدم کنند و چهار دستگاه خودرو از جمله دو دستگاه تانک را به غنیمت بگیرند.

چند عامل انتحاری جبهه النصره پیش از رسیدن به مواضع نیروهای مردمی در نبل و الزهراء به هلاکت رسیدند و دهها عضو النصره هم به اسارت درآمدند.

عبدالناصر فقیه گزارشگر شبکه تلویزیونی المنار، درباره تحولات سوریه گفت: با جود سرمای شدید هوا درگیریهای مسلحانه در مناطق مختلف سوریه ادامه دارد. در دو شهرک نبل و الزهراء در شمال استان حلب نیروهای کمیته های مردمی توانستند حمله گسترده جبهه النصره را از سه محور ناکام بگذارند. گروه های مسلح از مواضع خود در شمال حلب، مناطق مسکونی دو شهرک نبل و الزهراء را گلوله باران کردند و روز پنج شنبه بیش از چهل گلوله خمپاره به این دو شهرک اصابت کرد.

در ادامه این گزارش آمده است: گروه های مسلح همچنین چند گلوله خمپاره به سوی مناطق مسکونی شهر کفریا در استان ادلب شلیک کردند. مناطق اطراف فرودگاه نظامی استان دیرالزور سوریه هم شاهد درگیریهای شدید بین یگان های ارتش و جنگجویان داعش بود. توپخانه ارتش سوریه مواضع داعش را در حویجه صکر و الحویقه گلوله باران کردند.

گزارشگر این شبکه خاطر نشان کرد: از سوی دیگر صدها نفر از اهالی شهر الرستن در شمال استان حمص علیه جنایت های گروه های مسلح و نیز کمیاب شدن نان تظاهرات کردند. 


انتهای پیام./.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار