مديرکل دفتر نظارت بر فرودگاه‌ها، شرکت‌ها و موسسات هوانوردی سازمان هواپيمايی کشوری از تعليق 55 مجوز دفتر خدمات مسافرت هوايی در 9 ماه ابتدای سال 93 خبر داد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي سازمان هواپيمايي کشوري، مرتضي دهقان گفت: با هدف نظارت برعملکرد دفاتر و شرکت هاي خدمات مسافرت هوايي و اطمينان از وضع و مطابقت اين دفاتر با مفاد آئين نامه نظارت بر تاسيس و فعاليت دفاتر خدمات مسافرت هوايي، جهانگردي و زيارتي مصوب هيئت وزيران، همواره از اين دفاتر بازرسي مستمر به عمل مي آيد.

وي تعداد مجوزهاي لغو شده در اين مدت را 38 فقره اعلام کرد و افزود: بر اساس بازرسي هاي به عمل آمده ازجانب بازرسان کميته فني سازمان هواپيمايي کشوري در اين مدت ، 55 مجوز به دليل رعايت نکردن قوانين و مقررات و تطبيق با آئين نامه دفاتر خدمات مسافرت هوايي تعليق شد.

مديرکل دفتر نظارت بر فرودگاهها، شرکت ها و موسسات هوانوردي سازمان هواپيمايي کشوري، خاطرنشان کرد: همچنين 50 مورد به دليل رعايت نکردن قوانين و مقررات سازمان هواپيمايي کشوري و ارتکاب تخلف گرانفروشي به سازمان احضار و اخطار کتبي با درج در پرونده دريافت کردند.

دهقان اظهارداشت: 1468مجوز از ابتداي امسال تمديد و جهت تمديد نکردن مجوز ازجانب دفاتر خدمات مسافرت هوايي در موعد مقرر 800 مورد اخطار نيز در مدت مشابه صادر شده است.

وي با تاکيد بر اينکه آن دسته از دفاتر خدمات مسافرت هوايي مجاز به فروش بليت هواپيما هستند که داراي مجوز از سازمان هواپيمايي کشوري باشند، از مسافران درخواست کرد به منظور جلوگيري از بروز مشکلات و قابل رسيدگي بودن تخلفات احتمالي، از دفاتر خدمات مسافرت هوايي داراي مجوز معتبر از سازمان هواپيمايي کشوري بليت هواپيما تهيه کنند و اين دفاتر نيز ملزم هستند که مجوز خود را در معرض ديد مشتريان قرار دهند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار