مدیرکل دامپزشکی استان قزوین گفت: در 3 ماه سوم امسال، بیش از 9 میلیون و 500 هزار قطعه مرغ در کشتارگاههای طیور استان کشتار شد که 141 هزار و 233 قطعه از آنها فاقد شرایط مناسب برای مصرف انسانی بودند و حذف شدند.

به گزارش خبرنگار باشگاه باشگاه خبرنگاران قزوین؛ نقیبی ضمن بیان این مطلب افزود: استان قزوین دارای پنج کشتارگاه صنعتی طیور است که تمام مراحل اعزام مرغ زنده به کشتارگاه، کشتار، قطعه‌بندی و بسته‌بندی مرغ در آنها تحت نظارت‌های بهداشتی و شرعی دامپزشکی صورت می‌گیرد.


وی ادامه داد:در 9 ماه گذشته، 9 میلیون و 568 هزار و 936 قطعه مرغ در کشتارگاههای طیور استان کشتار شد که 141 هزار و 233 قطعه از این مرغها فاقد شرایط مناسب برای مصرف انسانی بودند و حذف شدند.


مدیرکل دامپزشکی استان قزوین تأکید کرد:همه مرغ‌های تولیدی در کشتارگاههای استان دارای شرایط بهداشتی مناسب بوده و با وجود حضور مستمر کارشناسان مسئول فنی بهداشتی در کشتارگاه‌ها، بازرسان ادارهکل دامپزشکی به صورت موردی از تمامی کشتارگاه‌های استان بازدید می‌کنند.


وی در پایان با اعلام شماره تلفن 1512 و شماره پیامک 50001512 از تمام هماستانی‌ها خواست: در صورت مشاهده هر گونه تخلف مراتب را با ادارهکل دامپزشکی استان قزوین در میان بگذارند.

انتهای پیام/ش
برچسب ها: حذف ، قطعه ، مرغ ، غیرقابل ، مصرف ، قزوین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.