بازیکن استرالیایی سابق مس کرمان می‌گوید هواداران ایرانی باعث شده‌اند این تیم در آسیا بهترین باشد.

ایران قهرمان خواهد شد/شور هواداران ایرانی باعث صدرنشینی تیم ایران در آسیا استبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از فاکس اسپورت، تیم ملی ایران که به عنوان صدرنشین گروه C راهی مرحله یک چهارم رقابت‌های جام ملت‌های آسا شد، روز جمعه به مصاف تیم ملی عراق خواهد رفت.

ایان فیفه بازیکن سابق تیم آدلاید یونایتد می‌گوید مردم از توانایی‌های تیم ایران بی‌خبرند. وی در این خصوص گفت: تیم فوتبال ایران، توانایی‌های زیادی دارد و مردم از این  استعدادها و قابلیت ایرانی‌ها بی‌خبرند. من پیش از در لیگ ایران بازی کرده‌ام بازیکنان ایرانی تکنیک بسیار بالایی دارند فوتبال در ایران هواداران زیادی دارد. فکر می‌کنم فشار این هواداران بر روی تیم ملی بسیار زیاد است، به همین دلیل این تیم موفق است و بهترین تیم آسیایی لقب گرفته است. تیم ملی ایران از هیچ تیمی هراسی ندارد و می تواند به راحتی مقابل هر تیمی به برتری دست یابد.

گفتنی است، این فیفه بیشتر در تیم مس کرمان عضویت داشته است.

وی از خاطراتش در تیم مسی کرمان گفت: زمانی که من در مس بازی می‌کردم هواداران زیادی برای تشویق تیم به ورزشگاه می‌آمدند.
اگر یک بازی را واگذار می‌کردیم هواداران خیلی ناراحت می‌شدند یکبار قبل از شروع بازی در تونل ورزشگاه دیدم هواداران پرچم‌های سیاه رنگی در دست دارند، از بازیکنان دیگر پرسیدم معنی این پرچم‌ها چیست؟ آنها گفتند یعنی ما از این نتایج ناراضی هستیم و باید در این دیدار به برتری دست یابید.

انتهای پیام/
برچسب ها: فیفه ، ایرانی ، استرالیایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار