خبرگزاری فاکس اسپورت در گزارشی‌ نوشت، تیم ملی ایران مانند ایتالیا در آسیا بازی می‌کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از فاکس اسپورت، 2 تیم فوتبال ایران و عراق در مرحله‌ یک چهارم رقابت‌های جام ملت‌های آسیا روز جمعه به مصاف هم خواهند رفت. با بازیکنان کلیدی 2 تیم آشنا شوید:
 
1-اشکان دژاگه: این بازیکن خلاق‌ترین بازیکن تیم ملی ایران است دژاگه‌ نظم خوبی بین خط دفاعی، میانی و حمله تیم ملی به وجود آورده است تیم به وجود بازیکنانی مانند دژاگه نیاز دارد.
 
2- آندرانیک تیموریان: این ستاره یکی از  مهره‌های کلیدی تیم ملی ایران است در ساختار دفاعی ایران تیموریان یکی از موثرترین‌ بازیکنان است او تکل‌های خیلی خوبی می‌زند و می‌تواند بازی حریف را بخواند با دوندگی بالا فرصت را از حریفان می‌گیرد او در سه بازی گذشته دو پاس گل زیبا داده است که آمار خوبی به شمار می‌آید.
 
3- جاستین میرام (عراق): این هافبک عراقی‌ها متولد آمریکا است وقتی او توپ را در اختیار دارد، نمی‌توان به راحتی از او توپ را گرفت.

4- یاسر کاسیم: کاسیم یکی ازستاره‌های تیم عراق  است او در این تیم همیشه بازی‌های فوق العاده به نمایش می‌گذارد باید در دیدار مقابل ایران ، بازی او را به خوبی زیر نظر گرفت.
 
5- مرتضی پور علی گنجی: بدون شک این ستاره یکی از مدافعان این تورنمنت می‌باشد او در مرحله‌ گروهی جزو تیم منتخب جام بوده است عملکرد او در این رقابت‌ها یکی از عوامل موفقیت تیم ایران است.

کارلوس کی روش سرمربی ایران باعث شده که بازی تیم ملی شبیه  بازی ایتالیا باشد. آنها فشرده بازی می‌کنند شاید ایرانی‌ها خیلی زیبا بازی نکنند، اما همیشه نتایج دلخواه خود را کسب می‌کنند تیم عراق هم با رهبری شناشیل‌ نمی‌توانند موقعیت خوب گلزنی ایجاد کنند. تیم فلسطین که چندان قوی هم نبود مقابل عراق بازی خوبی به نمایش گذاشت و این نشان دهنده‌ ضعف عراقی‌ها است.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار