اجراهای صحنه ای ششمین روز از جشنواره بین المللی تئاتر فجر با نمایش عبور از مه به کارگردانی مجید کاظم زاده در حوزه هنری آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار تئاتر باشگاه خبرنگاران، ششمین روز از جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر در اجراهای صحنه‌ای با نمایش عبور از مه، به کارگردانی مجید کاظم‌زاده مژدهی از رشت در فجر 16 در تماشاخانه مهر خانه هنری آغاز خواهد شد. سانس دیگر این نمایش در ساعت 18 است.

همچنین نمایش فراموشی به کارگردانی اسکندر اسکایف از روسیه در ساعت 18 و 17 در تماشاخانه باران به اجرا می‌رود.

دو نمایش اقیانوس آرام، به کارگردانی علی حاتمی‌نژاد از مشهد در دو سانس 17 و 19:30 و نمایش خانه واده به کارگردانی سید محمد مساوات از تهران در دو سانس 18 و 20 به ترتیب در سالن‌های استاد سمندریان و نادرزاده کرمانی در تماشاخانه ایرانشهر اجرا می‌روند.

غزل پری دریایی به کارگردانی علیرضا داوودی از بندرعباس جزء نمایش‌های شهرستانی که در دو اجرای 17 و 19 در تالار استاد انتظامی در خانه هنرمندان اجرا می‌شود.

از دیگر نمایش‌های روز ششم در مجموعه تئاتر شهر نمایش ملاقات بانوی سالخورده به کارگردانی هادی حجازی فرد در 2 اجرای 18 و 20:30 به روی صحنه می‌رود همچنین نمایش گنجفه به کارگردانی نوشین تبریزی در سالن چهارسو در دو اجرای 18:30 و 20و30 به روی صحنه خواهد رفت.

تماشاخانه سنگلج در روز ششم جشنواره در دو اجرای 13 و 19 میزبان نمایش سوگواره سرد سکوت به کارگردانی محمد قاسمی از ملایر.

نمایش صد هزار اوفلیای عاشق به کارگردانی امید خاکپور در دو اجرای 17 و 19 در تالار هنر به روی صحنه می‌رود و تالار حافظ نیز در دو اجرای 17 و 20 پذیرای نمایش لندن، رم، تهران، آمستردام به کارگردانی آروند دشت آرای است.


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.