اجرای طرح غربالگری جوانان در دانشگاه علوم پزشکی ایران

دوروزی، گفت: برنامه غربالگری که در دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار می‌شود که معاینه‌های بالینی بر روی دانشجویان این دانشگاه صورت می‌گیرد.

جلیل دوروزی، رئیس سلامت نوجوانان، جوانان و مدارس معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی ایران در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران، گفت: یکی از مهمترین راهکارها در زمینه افزایش سن باروری در کشور، آموزش است. به منظور آموزش این مسئله شبکه‌های بهداشت و درمان مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی ایران در شهرستانهای مختلف سلسله کارگاه‌های آموزشی را برگزار می‌کند، هدف گروه این کارگاهها خود جوانان و افراد مرتبط با آنها هستند.

وی افزود: همچنین دانشگاه علوم پزشکی ایران 100 هزار جلد کتاب پیرامون افزایش سن باروری چاپ کرده است و در آن ازدواج مناسب برای جوانان با گویش خود آنها بازگو می‌شود.

رئیس سلامت نوجوانان، جوانان و مدارس معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایران ادامه داد: برنامه‌های غربالگری جوانان در دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار می‌شود، در این برنامه، معاینه‌های بالینی بر روی تمام دانشجوها انجام می‌شود و از نظر سلامت مورد بررسی قرار می‌گیرند.

دوروزی، با اشاره به برنامه‌های دیگر دانشگاه علوم پزشکی ایران در زمینه سلامت جوانان عنوان کرد:‌کلاسهای آموزشی نیز توسط دانشگاه علوم پزشکی ایران درباره سلامت جوانان برگزار می‌شود و آموزش‌های لازم را در این زمینه به آنها می‌دهیم.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار