برنامه «آیا می دانید؟» به تهیه کنندگی احمد قدیری در 25 آیتم 30 ثانیه ای دست آوردهای انقلاب اسلامی در حوزه های مختلف صنعتی، فرهنگی ، اجتماعی و .. را به نمایش می گذارد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه دو؛ این مجموعه آیتم‌های کوتاه گرافیكی و اطلاعات محور که به بهانه یوم الله دهه فجر روی آنتن می رود، دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه های مختلف صنعت و اقتصاد‌،‌ بهداشت و سلامت‌، ‌علم و فن آوری‌، ‌فرهنگ و هنر‌، ‌اجتماعی‌ و .. را مورد توجه قرار داده است.
 
جذابیت و خلاقیت در شکل کار، کوتاه و فشرده بودن اطلاعات و نیز محتوای متنوع، متقن و همراه با ارائه اعداد و ارقام از جمله ویژگی‌های کار است.
 
«آیا می‌دانید» با همكاری گروه فرهنگ و هنر شبكه دو و سازمان فضای مجازی سراج تولید شده و هر روز به صورت میان برنامه در پنج  بخش روی آنتن شبکه دو می رود.
 
این برنامه مجموعا 100 آیتم 30 ثانیه‌ای در 9 حوزه ‌الگوی مصرف‌، ‌صنعت و اقتصاد‌، ‌محیط زیست‌، ‌بهداشت و سلامت‌، ‌امور شهری‌، ‌علم و فن آوری‌، ‌فرهنگ و هنر‌، ‌اجتماعی‌ و ‌دولت و سیاست‌ را شامل می شود  و پخش ان پس از دهه مبارک فجر نیز ادامه خواهدد اشت.
 
متن و موارد پخش شده این آیتم در سایت www.ayamidanid.orgقرار داده شده  است.

انتهای پیام/ رض
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار