جنیفر ساکی سخنگوی وزارت خارجه آمریکا، در واکنش به اعلام ایران مبنی بر پرتاب موفق ماهواره فجر، مدعی شد برنامه موشکی ایران یک تهدید جدی علیه منطقه غرب آسیا است.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران نشست مطبوعاتی سخنگوی وزارت امورخارجه آمریکا آغاز شد.

جنیفر ساکی، سخنگوی وزارتخارجه آمریکا در نشست خبری روزانه این وزارتخانه به سوالات خبرنگاران درباره مسائل مختلف بین المللی پاسخ داد.

یکی از این سوالات بسیار مهم بحث پرتاب ماهواره ایرانی فجر به فضا بود.

جنیفر ساکی سخنگوی وزارت خارجه آمریکا ، در واکنش به اعلام ایران مبنی بر پرتاب موفق ماهواره فجر ، مدعی شد برنامه موشکی ایران یک تهدید جدی علیه منطقه غرب آسیا است.

سخنگوی وزارت خارجه امریکا بدون اشاره به ماهیت علمی ماهواره های ایرانی ، اعلام کرد که در مذاکرات هسته ای همواره در مورد موشک های ایرانی و توانایی حمل کلاهک هسته ای با طرف مقابل صحبت شده است و از این پس هم توانایی موشکی ایران ، در مذاکرات مورد بحث قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

برچسب ها: بین الملل ، امریکا ، ساکی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
طاهر
۱۰:۳۸ ۱۴ بهمن ۱۳۹۳
همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند. اگر موضوع هسته ای ایران هم حل شود، آمریکایی ها موضوع دیگری را برای فشار به ایران مطرح می کنند. که این هم نمونه دیگری از بهانه های آمریکایی ها. از یک سو می گویند ما به دنبال توافق جامع هسته ای هستیم و از سوی دیگر موضوع موشک ها را به میان کشیده اند. اینها هرگز خوی استکباری خود را کنار نخواهند گذاشت باید با سیاست درست با آنها مقابله کرد.
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۰۹:۳۵ ۱۴ بهمن ۱۳۹۳
دیگه تو لازم نیست حرف بزنی. تو مگه کی هستی. هر کی هر کی شده. این موشکا واسه خانواده تو فقط خطرناکه
Iran (Islamic Republic of)
ارش
۰۰:۵۰ ۱۴ بهمن ۱۳۹۳
ملتهای دنیا از خود نمی پرسند که امریکا در جنگ جهانی دوم با بمب اتم ژاپن را هدف قرار داد چگونه دیگر ملتها تهدید ایران را که هشت سال جنگ را تحمیلش کردند و 35 سال تحریم و تا الان به هیچ کشوری تجاوز نکرده چگونه میتواند تهدید باشد و دروغگویی کاخ سفید هر روز روشنتر میشود چون امریکا سوریه و عراق و لیبی و اوکراین را ویران کرده و اگر ملت امریکا بیدار نشوند امریکا را هم ویران میکند.
Iran (Islamic Republic of)
مجيد
۰۰:۲۱ ۱۴ بهمن ۱۳۹۳
جم كنيد بابا امريكاي شيطان پرست خدا لعنتتون كنه
آخرین اخبار