معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی، گفت: همزمان با ایام الله دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، عوامل پیروزی انقلاب اسلامی در حرم مطهر رضوی تبیین و بررسی می شود.

عوامل پیروزی انقلاب اسلامی در حرم رضوی بررسی می‌شود
به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران، حجت الاسلام سید جلال حسینی در تشریح این ویژه برنامه اظهار داشت:  انقلاب اسلامی توسعه فرهنگی، عدالت و تمدن اسلامی،  انقلاب اسلامی، اقتدار ملی استکبار ستیزی»، « انقلاب اسلامی، اتحاد و عزم ملی، وحدت و انسجام اسلامی، بیان سیره و حدیث از ائمه معصومین(ع) و شرح فرازهایی از زیارت جامعه کبیره از جمله موضوعاتی است که در ویژه برنامه سخنرانی و بیان معارف در اماکن متبرکه حرم مطهر رضوی توسط وعاظ و سخنرانان مطرح بررسی می‌شود.

وی با بیان اینکه  حجج اسلام والمسلمین علیرضا پناهیان، سید محمد حسن ابوترابی، سید ابراهیم رئیسی، فردوسی پور و سید جعفر علم الهدی و آیت الله خاتمی از جمله سخنرانان این وی‍ژه برنامه هستند، افزود: سلسله جلسات سخنرانی و بیان معارف، در رواق های امام خمینی(ره)،  غدیر و شبستان گرم مسجد گوهرشاد حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی، گفت: این مراسم از 18 تا 22 بهمن جاری، همه روزه صبح و عصر در رواق های ذکر شده، ویژه زائران برگزار می شود.

انتهای پیام/زا

برچسب ها: مشهد ، دهه فجر ، انقلاب ، اسلامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.