نماینده مردم آبادان گفت: برخی نمایندگان نیز امضای خود را در این باره پس گرفته‌اند، اما بنده و برخی دیگر از همکاران تا اوضاع آموزش و پرورش در سراسر کشور سر و سامان نگیرد استیضاح را دنبال می‌کنیم.

طرح استیضاح
به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، محمد سعید انصاری نماینده آبادان در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی عصر امروز (سه‌شنبه 28 بهمن‌ماه) در تذکر شفاهی خود با با انتقاد از بی‌توجهی دولت به معضل ریزگردها گفت: ریزگردها زندگی مردم استان خوزستان را فلج کرده است.

وی افزود: عدم توجه عقلانی به این واقعه نامیمون به مهاجرت اجباری برخی از هم استانی‌ها به ویژه مردم آبادان منجر شده است.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی همچنین با انتقاد از ضعف و ناتوانی رئیس سازمان آموزش و پرورش استان خوزستان و افت تحصیلی شدید در این استان به ویژه در شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و اروندکنار، تصریح کرد: متاسفانه استان خوزستان در کشور از لحاظ شاخص‌های تحصیلی رتبه آخر را داشته و افت تحصیلی در آن بسیار زیاد است.

وی ادامه داد: متاسفانه وزارت آموزش و پرورش به ضعف و ناتوانی رئیس سازمان آموزش و پرورش استان خوزستان توجهی نداشته و به سایر مشکلات از جمله بازسازی و نوسازی مدارس در این استان بی توجه است.

انصاری با یادآوری جلسه نمایندگان با وزیر آموزش و پرورش گفت: در جریان جلسه با وزیر آموزش و پرورش متاسفانه هیچ صحبت قانع کننده‌ای مطرح نشد، وزیر آموزش و پرورش برای دور کردن استیضاح از خود وعده وعیدهای بسیار می‌دهد و برخی نمایندگان نیز امضای خود را در این باره پس گرفته‌اند اما بنده و برخی دیگر از همکاران تا اوضاع آموزش و پرورش در سراسر کشور سر و سامان نگیرد استیضاح را دنبال می‌کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار