معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: در آستانه سال نو یک‌هزار و 700 تن سیب و پرتقال مورد نیاز شهروندان ذخیره سازی می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ اصغر پرتوی افزود: از یک‌هزار تن پرتقالی که خریداری و ذخیره‌سازی می‌شود تاکنون 400 تن به استان حمل شده و در سردخانه اقدام به ذخیره‌سازی آن کردیم.

وی گفت: هفته آینده نیز حمل مابقی پرتقال مورد تقاضای استان از طریق استان مازندران انجام می‌شود تا پرتقال مورد نیاز از طریق مازندران و سیب قرمز نیز از طریق آذربایجان‌غربی به استان حمل شده و نسبت به ذخیره‌سازی آن اقدامات به انجام برسد.

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی جهاد کشاورزی استان اردبیل در مورد توزیع میوه شب عید نیز بیان کرد: از 25 اسفندماه در 45 نقطه شهری این توزیع انجام می‌شود که در شهرهای مختلف حتی بخش‌ها و دهستان‌ها این کار به انجام می‌رسد.

برگزاری نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا در اردبیل

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل نیز گفت: ‌برای روزهای پایانی سال این سازمان راه‌اندازی نمایشگاه‌ها و فروشگاه‌های عرضه فوق‌العاده محصولات را تدارک دیده تا با تخفیف 20 درصد عرضه انواع محصولات آغاز شود.

عباس اسمعیلی افزود: نمایشگاه‌های بهاره در شهرهای مختلف استان اردبیل با هدف عرضه مستقیم کالا از 15 تا 25 اسفندماه برپا می‌شود که شامل عرضه مواد غذایی، پروتئینی، البسه، پوشاک، خشکبار، میوه و شیرینی و دیگر اقلام مورد نیاز مردم است.

انتهای پیام/ع

برچسب ها: اردبیل ، ذخیره سازی ، میوه ، شب ، عید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.