شاهین خالدان جواز حضور در مرحله یک هشتم نهایی رقابت های بین المللی فیوچرز کیش را بدست آورد .

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛جدول اصلی رقابت های بین المللی تنیس فیوچرز با برگزاری ۸ دیدار دیگر در بخش انفرادی پیگیری شد تا در پایان تکلیف ۱۶ تنیسور راه یافته به مرحله  یک هشتم نهایی بازی ها مشخص شود .

بر این اساس  و در ادامه این بازی ها  و در جدول اصلی بخش انفرادی ۸ دیدار برگزار شد و در پایان شاهین خالدان موفق شد با نتیجه (۷-۶، ۴-۶ و ۳-۶) جاندریچ از صربستان را مغلوب کند و به عنوان تنها نماینده ایرانی به مرحله بعدی بازی ها راه یابد.

در سایر دیدار ها نیز تنیسورهایی از هلند، فرانسه، اسلوونی، ایرلند و صربستان موفق شدند با عبور از سد حریفان خود به مرحله بعدی راه یابند.

همچنین در بخش ۲ نفره نیز ۲ دیدار برگزار شد و در پایان تیم مشترک صربستان و هلند و زوج ایرلند و اکراین جواز حضور در مرحله نیمه نهایی را بدست آوردند.

این گزارش حاکی است: هفته های چهارم و پنجم مسابقات بین المللی تنیس فیوچرز در سال ۲۰۱۵ با جایزه ۳۰ هزار دلاری در مجموعه ورزشی المپیک کیش پیگیری می شود و این بار تنیسورها در زمین ها ی هارد کورت با حریفان خود روبرو می شوند.

 یاد آور می شود: سرداوری و داوری بازی ها به ترتیب بر عهده شاندور از مجارستان و سامان حسنی ( داور نشان برنز) ، مسیح صلاح ( داور نشان سفید) ، مهدی ملک زاده، سینا ابراهیمیان و علی حداد تهرانی است.

انتهای پیام/

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار