ستاره آرژانتینی منچستر یونایتد در معرض یک مصدومیت بلند مدت دیگر قرار گرفت اما وضعیت روبین فن پرسی مساعد گزارش شده و می‌تواند در دیدار بعدی شیاطین سرخ را همراهمی کند.

دی ماریا در معرض مصدومیتی بلند مدت/فن پرسی به ترکیب شیاطین سرخ بر‌می‌گرددبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، به نقل از اسکای اسپرت؛ مصدومیت قدیمی دی ماریا که وی را در جریان بازی‌های شروع نیم فصل دوم از ترکیب تیم یونایتد دور نگه داشته‌ بود به هنگام تمرینات روز سه شنبه عود کرده و ستاره آرژانتینی با دیگر محل تمرینات را برای تحت مداوا قرار گرفتن ترک کرد.
 
دی ماریا به عنوان رکورد دار بالاترین رقم نقل و انتقالات در لیگ برتر انگلیس نگرانی ها در خصوص یک دوره بلند مدت دیگر مصدومیت را افزایش داده، همانند اتفاقی که در ماه دسامبر رخ داد و او را 3 جلسه از همراهی شیاطین سرخ محروم کرد.
 
دی ماریا در 6 بازی اولی که برای یونایتد انجام داد 3 گل به ثمر رساند و 4 پاس گل به دیگر هم تمی‌هایش داد اما در 16 بازی گذشته فقط موفق شد یک گل را به نام خود ثبت کند.
 
فیل جونز و مایکل کاریک هم از دیگر مصدومان یونایتد هستند که انتظار نمی‌رود به این زودی قادر به بازگشت در ترکیب‌ تیم باشند.

فن پرس آماده بازی است

منچستر یونایتد باید شنبه آینده از سری مسابقه‌های هفته 26 رقابت‌های لیگ برتر انگلیس به مصاف سوانسی برود.

لوئیس فن خال سر مربی یونایتد به هواداران خبر خوشی داده و گفت: بله، مصدومیت روبین فن پرسی پایان یافته و فکر می‌کنم حضور او در بازی‌ بعدی بدون مشکل باشد.
 
در حالیکه رادامل فالکائو مهاجم قرضی یونایتد طی 19 حضور خود در بازی‌های این تیم فقط 4 گل به ثمر رسانده است، پس به میدان برگشتن فن پرسی یک اتفاق خوب برای سرمربی هلندی و البته هواداران یونایتد محسوب می‌شود.

اوضاع نامطمئن آنخل دی ماریا، فن خال را مجبور به استفاده از سیستمی مطمئن در دیدار مقابل سوانسی می‌کند که علاوه بر خلق موقعیت گلزنی، هیچ راه نفوذی برای جلوآمدن مهاجمان تیم حریف باقی نگذارد.

منچستر یونایتد هم اکنون با 47 امتیاز در جایگاه سوم جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار دارد و 12 امتیاز از چلسی صدر نشین عقب است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار