«مهرداد نباتچیان» گفت: مسابقات آثار چاپی در سال‌های گذشته از مرحله‌ مقدماتی خارج شده و در حال حرفه‌ای شدن است.

به گزارش حوزه ادبیات باشگاه خبرنگاران به نقل از ستاد اطلاع‌رسانی چهاردهمین جشنواره صنعت چاپ، مهرداد نباتچیان؛ نایب رییس اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ ایران، با اشاره به فواید مسابقات آثار چاپی اظهار کرد: مسابقات آثار چاپی در سال‌های گذشته از مرحله‌ مقدماتی خارج شده و در حال حرفه‌ای شدن است زیرا به یک برند تبدیل شده و موجب تحرک در این صنعت شده است. 

وی ادامه داد: با هر دیدی به مسابقات نگاه کنیم، خوبی‌‌ها بر بدی‌ها غلبه می‌کند. برگزاری این مسابقات در سال‌ گذشته به نفع صنعت چاپ بوده و باعث معرفی این صنعت شده است. برای مثال این تنها مراسمی است که در طول سال برگزار می‌شود و دولت به دلیل انجام یک کار چاپی از فردی تشکر می‌کند. پس با هر زاویه‌ای به این مساله نگاه کنیم برگزاری این مسابقات خوب است.
 
نباتچیان ادامه داد: اطلاع رسانی موضوع مهمی است که اگر به خوبی انجام نشود ارزش یک برنامه با‌کیفیت را از بین می‌برد به همین دلیل امیدوارم در پایان مسابقات، برگزیدگان به خوبی معرفی شوند تا مردم با برترین واحدهای چاپی کشور آشنا شوند.
 
نایب رییس اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ ایران در پایان گفت: مسابقات در حال بهتر شدن است و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد تا جشنواره صنعت چاپ به یکی از جشنواره‌های مهم وزارت فرهنگ و ارشاد  تبدیل شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار