اعضای شورای اسلامی شهر تهران به به همراه شهردار منطقه ۱۶ ، از مراحل اجرای احداث زیر گذر پل جوادیه بازدید کردند.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۶ ، سید محسن اسدی  شهردار منطقه  در جلسه ای که پی بازدید از مراحل احداث زیرگذر جوادیه در محل کارگاه برگزار شد ،گفت: مدیریت شهری تمام تلاش خود را به کار بسته است تا محله جوادیه به عنوان یکی از محلات نمونه شهری تهران معرفی شود.

مهندس اسدی گفت: به منظور ارتباط محله جوادیه  با بوستان ولایت مراحل احداث پل عابر پیاده مکانیزه به طول ۹۷ متر با طراحی ویژه ای که قابلیت های خوبی جهت استفاده شهروندان دارد ، نسبت به تسهیل در رفت و آمد شهروندان به بوستان ولایت واستفاده از امکانات آن میسر می شود.

شهردار منطقه ۱۶ خاطر نشان کرد : در حال حاضر  ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی احداث زیرگذر پل جوادیه به اجرا درامده و پیش بینی می شود به همکاری وهماهنگی شرکت را ه آهن تا پایان تابستان سال ۹۴ به بهره برداری برسد .

در ادامه جلسه مهندس قناعتی عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: با تدابیر انجام گرفته و اجرای طرح های ارائه شده ،جوادیه از حالت جزیره ای بودن خارج شده وموجب کاهش مشکلات شهروندان این محله خواهد شد.

وی به بعضی از نیازهای شهروندان در محله جوادیه اشاره کرد وگفت: رفع مشکلات ترافیکی به جهت کمبود پارکینگ وتوقف های خودروها در حاشیه خیابان ۲۰ متری جوادیه از جمله این مشکلات است .

دکتر شاکری عضو و رییس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر تهران گفت: درجنوب شهر تهران به جهت  فشردگی و تراکم جمعیتی امکان اجرای خدمات شاخص وبزرگ میسر نیست و می بایست نسبت به حفظ ونگهداری وضعیت موجود و ارتقا کیفیت پروژه های در دست اجرا توجه ویژه داشت.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: احداث ، گذر ، جوادیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار