با تصویب مجلس، دولت موظف است یارانه خانوارهای پردرآمد را قطع کند.

دولت مکلف به قطع یارانه خانوارهای پردرآمد شدبه گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، نمایندگان در نوبت بعدازظهر جلسه علنی امروز دوشنبه 11 اسفند 93، در جریان رسیدگی به بخش هزینه‌ای لایحه بودجه سال 94 جز (و)، (ز) و (ح) تبصره (21) لايحه بودجه را به تصویب رساندند.

بر این اساس بند (و) ‌تصریح می‌کند: دولت مکلف است نسبت به برقراری و پرداخت مستمری به رزمندگان معسر دارای حداقل 6 ماه حضور در جبهه به طریقی اقدام نماید که مستمری ماهانه آن‌ها کمتر از 75 درصد حداقل دستمزد سال 94 نباشد. منابع مورد نیاز از محل جز (3) بند (ب) این تبصره تأمین می‌شود.

نحوه اجرای این بند توسط وزارت دفاع و پشتیبانی نیروی مسلح با همکاری‌ سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور و وزارت تعاون، کار و رفاه اجمتاعی تهیه می‌شود و در آیین نامه اجرایی این تبصره درج می‌شود.


دولت موظف به قطع يارانه اقشار پر درآمد شد

همچنین جز (ز) بند (ب) تبصره 21 تصریح می‌کند: دولت موظف است یارانه خانوارهای پردرآمد را قطع کند.


همچنین بند (ح) تبصره 21 تصریح می‌کند آیین نامه این تبصره ظرف سه ماه توسط سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور و با همکاری وزارتخانه‌های امور اقتصادی و دارایی، نفت، نیرو، صنعت معدن و تجارت، راه و شهرسازی، ‌ورزش و جوانان، تعاون کار و رفاه اجتماعی و کشور تهیه می‌شود و به تأیید هیات وزیران می‌رسد.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار