معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی وزارت ورزش و جوانان از ارتقای سطح درآمد زایی اماکن ورزشی از 10 میلیارد تومان در سال گذشته به 25 میلیارد تومان خبرداد.

 به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان، سید مناف هاشمی با بیان این مطلب افزود: دولت تدبیر و امید در تلاش است تا بخشی از مسائل و مشکلات جامعه را مرتفع کند.وی بر توجه ویژه به وضعیت معیشتی کارکنان تأکید کرد و گفت: باید به عناصری که در ساماندهی امور ورزش کشور اثرگذارند، توجه منطقی داشته باشیم. ورزش ابزاری است که توان بالایی در شکل دهی شخصیت آحاد جامعه دارد.

هاشمی که در جمع کثیری از کارکنان اداره کل ورزش و جوانان گیلان و تعدادی از نمایندگان مجلس سخن می گفت، از ضرورت نگاه راهبردی به توسعه ورزش همگانی به عنوان استراتژی کشور در تأمین سلامت روح و روان فرد فرد جامعه یاد کرد و افزود: اینکه بسیاری از کشورهای جهان تلاش دارند سرانه ورزش همگانی را از 50 دقیقه به یک روز برسانند نشان از اهمیت این مقوله ی اثرگذار در کاهش آسیب های اجتماعی دارد.

وی با تأکید بر اینکه اکنون سیاست گذاران جهانی در تلاش هستند تا بسیاری از مشکلات جامعه را از طریق ورزش و تربیت بدنی به حداقل برسانند، دیپلماسی ورزش را عاملی مهم در ارتباط موثر جوامع، دولت ها و ملت ها ارزیابی کرد و گفت: بنظر می رسد جایگاه ورزش آنچنان که باید در کشورمان تبیین نشده و نیازمند نگاهی متفاوت و راهبردی است.

مسعود رهنما مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان نیز در این نشست از سطح بالای عملکرد ورزش استان در بازی های آسیایی و نیز رشد 50 درصدی مدال آوری گفت و اظهار داشت: این شایسته و زیبنده استانی نیست که در مدال آوری و بسیاری از حوزه های فرهنگی رتبه سوم کشور را دارا باشد و در سرانه فضاهای ورزشی در ردیف 23 قرارگیرد.

وی این مزیت ایجاد شده در ورزش استان رابه تلاش بی وقفه کارکنان و کارشناسان اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان مرتبط دانست و گفت: باید در بحث ایجاد امنیت روانی، به مشکلات معیشتی کارکنان توجه ویژه شود.

معاون وزیر ورزش و جوانان با اشاره به صدور مجوز جذب 960 نفر استخدامی که در دو سال گذشته در آزمون استخدامی قبول شدند، گفت: 100 نیروی جدید در وزارت ورزش و جوانان جذب می‌شوند که آزمون آن در اردیبهشت 94 برگزار می‌شود.

انتهای پیام /
برچسب ها: هاشمی ، اجاره ، اماکن ، وررزشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار