مدیرکل فرودگاه مهرآباد گفت: با بازگشایی ترمینال یک فرودگاه مهرآباد به روی مسافران از بارهای ترافیکی ترمینال‌های 4 و 6 کاسته شد و می‌توانیم بین 6 تا 7 درصد پروازهای فوق‌‌العاده را در ایام نوروز انجام دهیم.

تلفنی** ترمینال یک فرودگاه مهرآباد از بارهای ترافیکی ترمینال 4 و 6 کاست/ افزایش 7 درصدی پروازهای فوق‌العاده در ایام نوروزرستمی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه ترمینال یک فرودگاه مهرآباد در گذشته برای انجام پروازهای حج صورت می‌گرفت، گفت: بعد از انتقال پروازهای حجاج به فرودگاه بین‌المللی امام خمینی ترمینال یک فرودگاه مهرآباد مدتی برای بازسازی و نوسازی بسته شد.

مدیرکل فرودگاه مهرآباد در ادامه افزود: از دو ماه گذشته این نوسازی‌ها صورت گرفت و در روز پنجشنبه 21 اسفند ماه این ترمینال به روی مسافران گشوده شد.

وی با اشاره به اینکه ترمینال یک فرودگاه مهرآباد برای پروازهای داخلی به بهره‌برداری رسید، گفت: با بازگشایی ترمینال یک از بار ترافیکی ترمینال‌های 4 و 6 کاسته شد.

رستمی در ادامه توضیح داد: در حال حاضر دو ایرلاین "کیش ایر" و "زاگرس" روزانه 30 پرواز را از ترمینال یک فرودگاه مهرآباد انجام می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه در ترمینال یک هر خدماتی که نیاز مسافران باشد از جمله نوسازی نمازخانه‌ها، روان‌سازی مسیرهای اعزام پذیرش صورت گرفته است، گفت: نوسازی گیت و بازرسی سپاه، ایجاد سقف‌های کاذب و بهسازی مسیرها که در سال‌های گذشته فرسوده شده بودند در طی این مدت انجام شده است.

ارائه مجوز به تمامی ایرلاین‌ها برای پروازهای فوق‌العاده در ایام نوروز

مدیرکل فرودگاه مهرآباد در ادامه توضیح داد: با بهره‌برداری از ترمینال یک میزان پروازهای فوق‌العاده در نوروز افزایش یافته و به 6 الی 7 درصد رسیده است.

رستمی یادآور شد: شرکت فرودگاه‌های کشور و همچنین فرودگاه مهرآباد با تمامی پروازهای فوق‌العاده برای رفاه مسافران موافقت کرده است.

رستمی در ادامه تأکید کرد: میزان تأخیر پروازها به هیچ عنوان مربوط به فرودگاه نیست و این تأخیرها از سوی ایرلاین‌ها و سازمان‌های هواپیمایی انجام می‌شود.

رستمی اظهار داشت: سیستم‌های فرودگاهی در حال حاضر مورد بازسازی قرار گرفته است و تمامی خدمات مربوط به پروازها اورهال شده است.

مدیرکل فرودگاه مهرآباد در ادامه به کاهش پروازهای شبانه از فرودگاه مهرآباد اشاره کرد و گفت: در حال حاضر هیچ پرواز شبانه‌ای به جز پروازهای اضطراری یا اورژانسی صورت نمی‌گیرد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: تنها پروازهایی که با تأخیر انجام می‌شود ممکن است بین ساعات 12 تا 5 صبح باشد و در غیر این صورت فرودگاه مهرآباد به هیچ پرواز شبانه‌ای مجوز نداده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار