همزمان با اعزام کاروان راهیان نور نیروی زمینی ارتش؛

کاروان رسانه‌ای ارتش در میمک حضور یافت

هفتمین سفر معنوی کاروان راهیان نور نیروی زمینی ارتش به همت این نیرو با حضور 20 نفر از خبرنگاران رسانه‌های مختلف و با محوریت ترویج ارزش‌های دفاع مقدس و تبیین هویت دفاع در مکتب اسلام در مناطق عملیاتی غرب کشور آغاز شد.

به گزارش حوزه دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران، هفتمین سفر معنوی کاروان راهیان نور نیروی زمینی ارتش به همت این نیرو، با حضور 20 نفر از خبرنگاران رسانه‌های مختلف و با محوریت ترویج ارزش‌های دفاع مقدس، و تبیین هویت دفاع در مکتب اسلام در مناطق عملیاتی غرب کشور آغاز شد.

اصحاب رسانه در این سفر تاکنون از تنگه «مرصاد»، ارتفاعات «بازی‌دراز»، یادمان «شهید شیرودی»، یادمان «شهید وفایی»، «پادگان ابوذر»، «سرپل ذهاب»، «سد شهدای گمنام» واقع در «تنگ حمام» بازدید کرده و هم‌اکنون نیز در منطقه عملیاتی «میمک» یکی از مناطق مهم در دوران دفاع مقدس حضور یافته‌اند.

مسئول دایره خبر نیروی زمینی ارتش در این باره ضمن تشریح برنامه‌های کاروان رسانه‌ای راهیان نور نزاجا ارتش اظهار داشت: با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اهمیت احیای یاد و خاطره شهدا و اشاعه فرهنگ دفاع مقدس، نیروی زمینی همچون سنوات گذشته زمینه لازم را جهت حضور اصحاب رسانه به مناطق عملیاتی غرب کشور فراهم کرد.

بر اساس این گزارش، میمک جزو مناطقی بوده که صدام همچون خوزستان و اروند رود ادعای مالکیت بر آن را داشت.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار