برنامه «اینجا ایران است 3» به تهیه‌کنندگی «فرزاد خدارحم» در نوروز 94 به معرفی جاذبه‌های گردشگری شهرهای این آب و خاک می‌پردازد.

فرزاد خدارحم، تهیه‌کننده برنامه "اینجا ایران است 3" در گفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران، گفت: در این برنامه سعی داریم به جاذبه‌های گردشگری، موسیقی و سوغات شش استان کشور چون کاشان، بوشهر، آذربایجان غربی و شرقی و خراسان شمالی و جنوبی بپردازیم.

وی با اشاره به اینکه این برنامه در روزهای 2، 3، 7، 8، 9 و 14 فروردین از شبکه جهانی جام جم به روی آنتن می‌رود افزود: در بخشی از برنامه "سیدمهدی حسینی" به عنوان کارشناس به معرفی سوغات شهرهای مختلف ایران زمین می‌پردازد.

خدارحم اظهار داشت: سیدمحسن موچانی، منصور بردبار مقدم، حسن مولا جردی به عنوان کارشناس در برنامه در خصوص فرهنگ و نوع آداب و رسوم مناطق مختلف گفتگو می‌کنند.

وی بیان کرد: پلی‌بک از موسیقی نواحی، سنتی و فولکور شهرهای مختلف به همراه مکان‌ها و جاذبه‌های گردشگری استان‌های مربوطه از دیگر آیتم‌های این برنامه به شمار می‌رود.

وی خاطرنشان کرد: این برنامه با اجرای "مسعود روشن‌پژوه" و "محمدرضا حسینیان" ساعت 22:30 و تکرار آن فردای آن روز ساعت 6:30 و 14:30 از شبکه‌ جام جم به روی آنتن می‌رود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار