بازدید وزیر اطلاعات از منطقه جنگی شلمچه

وزیر اطلاعات گفت: بازدید از مناطق جنگی دوران دفاع مقدس چشم و گوش جان می‌طلبد.

بازدید وزیر اطلاعات از منطقه جنگی شلمچهبه گزارش حوزه دفاعی و امنیتی باشگاه خبرنگاران، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت حجت الاسلام والمسلمین "سیدمحمود علوی" در حاشیه بازدید از منطقه شلمچه طی سخنانی اظهارداشت: اینجا منطقه ای پر از تصویرهاست، اما با چشم فیزیکی قابل دیدن نیستند، خیلی فریادها و پیام ها دارد که با گوش فیزیکی آن را نمی توان شنید آدمی که منحصر بر حواس ظاهری باشد با آنها نامحرم است، اما افرادی که اهل دل هستند می توانند حرف هایی را که در زندگی مان اثر گذار باشد، بشنوند.

وی گفت: اگر انسان با چشم جان بیاید، فریاد یا زهرا، یاحسین و یا مهدی ( عج ) رزمندگان را که با صدای انفجار خمپاره ها و سفیر گلوله ها در هم آمیخته و عرصه بسیار زیبایی را آفریده است که حماسه و عزت و سربلندی را رقم می زند می تواند بشنود.

حجت الاسلام والمسلمین علوی افزود : امیدواریم که مردم عزیز با قدردانی از یادمان شهدا و صحنه هایی که وجب به وجبش یاد حماسه آفرینی رزمندگان است به این منطقه بیایند.

وی تصریح کرد : جوان هایی که امیدهایی برای آینده زندگی خود داشتند ، وقتی خاک کشور را زیر چکمه های بیگانگان دیدند ، پا روی همه آرزوهای خود گذاشته و جان بر کف گرفته و به نبرد بی امان با دشمن شتافتند و حماسه ها آفریدند و دشمن را از وجب به وجب خاکمان بیرون راندند.

وزیر اطلاعات همچنین از مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس و یادمان شهدای شلمچه دیدن کرد.

 حجت الاسلام والمسلمین علوی در مراسم جشن تکلیف کاروانهای راهیان نور دانش آموزی که در یادمان شهدای شلمچه برگزار شد گفت : زیارت عروجگاه شهدا و زنده نگه داشتن یاد و خاطره آنان کمتر از شهادت نیست.

حجت الاسلام والمسلمین علوی افزود:اینجا سرزمین بلوغ است و پاکترین انسانها در هشت سال دفاع مقدس به بالاترین درجه بلوغ یعنی شهادت رسیدند.

وی با بیان اینکه راه شهدا باید ادامه پیدا کند گفت : تفکر منبعث از اسلام و راه شهدا میتواند همواره چراغ راه ما باشد تا با تدبیر و تفکر هوشمند برای سربلندی ایران اسلامی قدم برداریم.

حجت الاسلام سیدمحمود علوی پنجشنبه در نشست سران و معتمدان عشایر عرب و بختیاری خوزستان در اهواز شرکت کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار