نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت:این استان در برخی موضوعات نیازمند هم‌دلی و هم‌زبانی بیشتر است و دانشگاه‌ها می‌توانند در این خصوص نقش آفرینی نمایند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران  از سنندج، حجت‌الاسلام سید محمد حسینی‌شاهرودی با اعلام این مطلب افزود: تبیین شعار سال و گفتمان‌سازی برای تحقق منویات رهبری در خصوص هم‌دلی و هم‌زبانی بین دولت و ملت از وظایف مهم دانشگاهیان است.

وی گفت: باید در دانشگاه‌ها مصادیق هم‌دلی و هم‌زبانی تبلور یابد و همواره این مهم را مدنظر داشته باشیم که در سایه هم‌دلی و هم‌زبانی می‌توانیم بر بسیاری از مشکلات و موانع چیره شویم.

وی افزود: انتظار می‌رود دانشگاه‌ها با تمام توان برای تبیین ارزش‌های اسلامی، سبک زندگی اسلامی و نهادینه‌کردن مباحث پیرامون هم‌دلی و هم‌زبانی در جامعه تلاش بیشتری نمایند و نقش نخبگان دانشگاهی در این راستا پر رنگ‌تر باشد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان اظهار داشت: دانشگاه‌ها باید موانع پیش‌روی هم‌دلی و هم‌زبانی در جامعه را تبیین کنند و برای رفع مشکلات استان در حوزه اشتغال و کارآفرینی ایده‌های عملیاتی و کارآمد ارائه نمایند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان خواستار نقش‌آفرینی هرچه بیشتر مراکز علمی و دانشگاهی در راستای رفع موانع و مشکلات پیش روی تحقق شعار سال شد.


انتهای پیام/ش


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.