طاهری خبر داد

تصویب طرح دوفوریتی لغو موقت عمره مفرده در کمیسیون فرهنگی

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس از طرح دوفوریتی «لغو موقت عمره مفرده» تا زمان اجرای اشد مجازات برای توهین‌کنندگان به زائران ایرانی در فرودگاه جده با قید دو فوریت در جلسه روز سه‌شنبه مجلس مورد پیگیری قرار گیرد.

تصویب طرح دوفوریتی لغو موقت عمره مفرده در کمیسیون فرهنگیسیدعلی طاهری سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، در تشریح جزئیات جلسه امروز کمیسیون متبوع خود گفت: در ابتدای جلسه امروز «جمشید جعفرپور» نماینده مردم لار برای حضور در جلسه شورای آینده‌نگاری و نظریه‌پردازی سلامت که توسط فرهنگستان علوم پزشکی تشکیل می‌شود، از سوی اعضاء انتخاب شد که این انتخاب به درخواست سازمان مربوطه انجام شد.

وی افزود: مسئله بعدی که در کمیسیون فرهنگی مجلس بررسی شد، حادثه فرودگاه جده بود؛ در این نشست مسئولانی از وزارت خارجه و سازمان حج و زیارت حضور داشتند، توضیحات هر دو دستگاه نسبت به این حادثه یکسان بود و کمیسیون فرهنگی نیز به سبب حضور به موقت و پیگیری جدی از این موضوع از این دو دستگاه قدردانی کرد.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی تصریح کرد: همچنین در کمیسیون قرار شد از خانواده دو زائر نوجوان و هوشیاری و مقاومت قدردانی شود، چرا که این دو نوجوان از آن هدف پلیدی که مأموران عربستانی داشتند، مراقبت کردند؛ البته ما نیز به شدت پیگیر این موضوع خواهیم بود.

وی افزود: بنابراین قرار شد کمیسیون فرهنگی که طرح لغو سفر عمره مفرده به عربستان تا زمان اجرای اشد مجازات برای توهین‌کنندگان به زائران ایرانی در فرودگاه جده با قید دو فوریت در جلسه روز سه‌شنبه مجلس مورد پیگیری قرار گیرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار