معاون ستاد کل نیروهای مسلح در امور بسیج و فرهنگ دفاعی گفت: سرلشکر محسن رضایی مایل بود تا ارتباط خود را با سپاه و نیروهای مسلح حفظ کند و به نظر می‌رسد این ارتباط عمدتآ در مسائل آموزش و پژوهشی پیگیری می‌شود.

سرلشکر محسن رضایی تمایل دارد تا در مسائل آموزشی و پژوهشی با سپاه و نیروهای مسلح همکاری کندبه گزارش خبرنگار دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران، سردار سرتیپ «مسعود جزایری» معاون ستاد کل نیروهای مسلح در امور بسیج و فرهنگ دفاعی، در حاشیه‌ مراسم دومین جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت در جمع خبرنگاران اظهارداشت: اشباهات فاحش عربستان سعودی در مواجهه با جمهوری اسلامی ایران منجر به خساراتی برای کل منطقه شده و خطاهای دیپلماسی عربستان نیز مشکلات زیادی را در منطقه ایجاد کرده است.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگار دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران درباره اینکه اخیراً مطرح شده کد پاسداری سرلشکر محسن رضایی فعال شده و آیا وی قصد دارد دوباره به نیروهای مسلح بازگردد، تصریح کرد: سرلشکر محسن رضایی مایل بود تا ارتباط خود را با سپاه و نیروهای مسلح حفظ کند و به نظر می‌رسد این ارتباط عمدتآ در مسائل آموزش و پژوهشی پیگیری می‌شود.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح یادآور شد: یمن توانایی مقابله با دشمن را دارد و بر اساس قرائن و شواهد به نظر می‌رسد اگرچه تلاش‌های نظامی عربستان صدماتی را به مردم و بخشی از زیرساخت‌ها وارد می‌کند، اما توان پیروزی در برابر مقاومت مردمی یمن را نخواهد داشت.

سردار جزایری گفت: عربستان در منطقه و در جهان قطعاً مورد سرزنش جدی قرار می‌گیرد و ما امیدواریم سازمان‌ها و نهاد‌های بین‌المللی و جهانی به حداقل وظیفه خود عمل کنند.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به شکل‌گیری مقاومت مردمی میان مدت و دراز مدت در بین نیروهای مسلح و ملت یمن افزود: قطعا این مقابله منجر به پیروزی ملت یمن خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار