معاون ورزشی باشگاه استقلال گفت: دیدار افشار زاده و قلعه نویی باعث شد که برخی سوء تفاهمات برطرف شود.

دیدار افشار زاده و قلعه نویی سوء‌تفاهم ها را برطرف کردبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران  علی نظری جویباری پس از جلسه افشارزاده با امیر قلعه نویی اظهار داشت: باید بگویم که گلایه‌هایی را افشارزاده و قلعه نویی داشتند  و بهترین کار ممکن این بود که این دو نفر در کنار یکدیگر قرار می گرفتند و درباره مسائل پیش آمده صحبت می کردند.
 
وی بیان کرد: قلعه نویی درباره مسائل بدن سازی تیم صحبت هایی مطرح کرد و جلسه قبل قبول بود اما قلعه نویی از همه بیشتر مراقب بود.
 
وی افزود: در تلاش هستیم تا در 4 بازی باقی مانده لیگ کمترین چیزی که حق هواداران است را جبران کنیم و در صدد هستیم تا سهمیه آسیایی را کسب کنیم.
 
وی درباره شایعه برکناری قلعه نویی عنوان کرد: چنین بحث‌هایی مطرح نشده است وبا توجه به اینکه هیات مدیره و مدیر عامل توقعاتی دارند اما تا به امروز نه هیات مدیره و نه افشار زاده درباره برکناری قلعه نویی فکر نکرده اند.
 
نظری جویباری افزود: بهتر است به قلعه نویی کمک کنیم و باید به جایی برسیم که سهمیه را کسب کنیم و با توجه به اینکه شانس بسیار کمی برای قهرمانی داریم ما امیدواریم این اتفاق بیفتد و جا دارد که تشکر ویژه‌ای از سبک دست داشته باشیم که قرار است کمک‌هایی را به باشگاه انجام دهد.
 
وی افزود: باید بگویم که به خاطر مسائل خصوصی بازی برای پرداخت پول دست نگه داشتیم اما سبک دست عنوان کرده اوایل اردیبهشت ماه به استقلال پول می دهد و تمام اعضای هیات مدیره و افشار زاده تلاش می کنند پول به تیم تزریق شود تا مطالبات بازیکنان نیز پرداخت شود.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: جویباری ، جلسه ، تلاش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار