وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به شهرک نشینان اطمینان داد اسرائیل برای پاسخگویی به هرگونه چالش امنیتی خواه از طرف ایران باشد یا حزب الله و حماس، آماده است.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از الاخبار، موشه یعلون، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به شهرک نشینان اطمینان داد اسرائیل برای پاسخگویی به هرگونه چالش امنیتی خواه از طرف ایران باشد، یا حزب الله و حماس، آماده است. 

 یعلون در گفتگو با رادیو اسرائیل، با اعلام این مسئله تاکید کرد ارتش اسرائیل برای حمایت از ساکنان شهرک ها و رویارویی با سناریوهای مختلف درباره جنگ آماده است. به گفته وی بهترین وسیله برای دفاع از اسرائیل در برابر حزب الله، حمله است. وی همچنین به ضرورت تکیه بر مانورهای زمینی  و ورود به عمق خاک لبنان اشاره کرد.

یعلون همچنین درباره موشک های اس-300 که قرار است روسیه در اختیار ایران قرار دهد تاکید کرد اسرائیل برای مقابله با این موشک ها آماده است. 

ویهمچنین افزود طرف های مختلفی در منطقه هستند که همه تلاش خود را برای ایجاد تشویش در زندگی اسرائیلی ها به کار می‌گیرند و اسرائیل به ارتشی قوی و نیرومند برای رویارویی با این تلاش ها نیاز دارد. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۷ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۴
اشغالگران باید لز سرزمین فلسطین خارج شوند . اروپائی های مهاجر فقط در سرزمین مادری اشان می توانند احساس امنیت کنند . این حملقت محض است که عده ای اوباش گردن کلفت سرزمین ملتی کهن را اشغال کرده و ساکنین اصلی آن را به زور از خانه و کاشانه و کشورشان آواره کرده و به کشور های همسایه فلسطین تجاوز کرده و خاک آنها را به سرزمین های اشغالی ضمیمه و دم از امنیت بزند .
سران رژيم صهیونیستی یک مشت جانب بالفطره قاچاقچی مواد مخدر ، اسلحه ، ناموس ، اعضای بدن فلسطینی های شهید شده ، بی مسئولیت و کودک کش می باشند .
آخرین اخبار