کارگردان فیلم سینمایی «قندون جهیزیه» که فیلمش در بخش رقابتی سینمای سعادت جشنواره فجر پذیرفته شده است، اظهار کرد: دوست دارم مخاطبان ایرانی و خارجی با «قندون جهیزیه» ارتباط برقرار کنند.

علی ملاقلی‌پور در گفتگو با خبرنگارسینما باشگاه خبرنگاران، حضور «قندون جهیزیه» در بخش مسابقه سینمای سعادت این جشنواره گفت: امیدوارم داوران بین‌المللی از فیلم خوش‌شان بیاید. دوست دارم نظر داوران و مخاطبان خارجی را درباره «قندون جهیزیه» بدانم. 

وی ادامه داد: به شخصه انتظار اتفاق غیر‌منتظره‌ای را برای فیلمم ندارم بلکه بیشتر دوست دارم که مخاطبان ایرانی و خارجی با این فیلم ارتباط برقرار کنند.

این کارگردان فیلم اولی با توجه به ویژگی‌های «قندون جهیزیه» اظهار کرد:‌ در تمام مدت ساخت فیلم سعی داشتم که نخستین اثر سینمایی‌ام بتواند با مخاطبان مختلفش ارتباط برقرار کند. 

کارگردان «قندون جهیزیه» افزود: این فیلم درباره روابط اجتماعی بین آدم‌های فقیر و غنی از هرجهت است. «قندون جهیزیه» سعی دارد تا به نگاه‌های بعضا غلط در جوامع در حال توسعه بپردازد. این فیلم نقد نگاه‌های تندخو است که می‌توانم مفهوم فرامنطقه‌ای داشته باشد. به همین دلیل فکر می‌کنم که مخاطبان ایرانی و خارجی می‌توانند با فیلم ارتباط برقرار کنند.

علی ملاقلی‌پور در پایان سخنانش تفکیک دو بخش بین‌الملل و ملی جشنواره از یکدیگر را فرصتی برای یک تجربه‌‌ی بین‌المللی دانست که باید در آینده آن را به درستی و دقت تجزیه و تحلیل کرد. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار