مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران با اشاره به آمار پسماند در نقاط مختلف پایتخت، گفت: این سازمان در آینده نزدیک اقدام به احداث 3 کارخانه زباله‌سوز در 3 نقطه پایتخت می‌کند.

حسین جعفری، مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران در گفتگو با خبرنگار شهری باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه آمار پسماند در ماه‌های مختلف نوسان دارد، اظهار کرد: در ماه‌های پایانی سال آمار پسماند شهر تهران افزایش پیدا می‌کند و به 13 تن در روز می‌رسد. 

وی ادامه داد: خوشبختانه با مشارکت شهروندان آمار پسماند شهر علی رغم افزایش جمعیت رو به کاهش است به این دلیل که مردم خود موضوع پسماند را مدیریت می‌کنند. 

جعفری تصریح کرد: سطح بازیافت کارخانه‌ زباله سوز رو به افزایش پیدا می‌کند و این در حالی است که آمار نشان  از کاهش پسماند دارد. 

مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران با اشاره به مطالعات انجام شده با یک مشاور بین‌المللی در خصوص احداث کارخانه زباله‌سوز در مناطق مختلف پایتخت، گفت: این امر برای شهرداری نهایی شد و پژوهش‌ها حاکی از آن است که حداقل تا 3 نقطه شهر بتوانیم کارخانه زباله‌سوز احداث و به راحتی کل زباله های شهر را مدیریت کنیم. 

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار